همایش یاس نبوی به مناسبت ایام فاطمیه در سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در گرگان برگزار شد.

همایش یاس نبوی در استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان24،حجت‌الاسلام والمسلمین جواد نجفی معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان صبح امروز در همایش یاس نبوی اظهار داشت: در این همایش که فعالان عرصه بانوان استان گلستان حضور دارند، درباره شخصیت و ویژگی حضرت فاطمه(س) و الگو قرار گرفتن در جامعه سخنرانی می‌شود.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) الگویی برای همسر، مادری الگو برای فرزندان و بانویی اسوه برای زنان جامعه و الگویی برای دختران و خانواده‌ها است.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: سخن گفتن از فاطمه، فراتر از اندیشه بشرى است، بنابراین باید شناخت او را در کلمات خدا و رسولش یافت، اگر معانى در قالب آن الفاظ بیان می‌شود، به منزله تنزیل حقیقت بلند پایه اوست.

وی اظهار کرد: یکی از ابعاد کرامتی حضرت زهرا (س) عبادات آن حضرت است، عبادت فاطمه از لحاظ کمیّت، تا بدان حد گسترده است که در لحظه لحظه زندگی او حضور و ظهور دارد.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: یکی دیگر از ابعاد شخصیّت اجتماعی فاطمه زهرا(س)، انفاق و ایثار اوست، داستان بخشیدن غذا و طعام خود در عین نیازمندی به مسکین و یتیم و اسیر در مدت سه شب پی در پی، در سورۀ دهر (انسان) آمده است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار