کمپین بزرگ «یادگار تقدیم به ماندگار»

به همت گروهی از جوانان مومن و انقلابی استان البرز، کمپین بزرگ «یادگار تقدیم به ماندگار» راه اندازی شد.

پیام عیدانه خود را به رهبر فرزانه کشورمان تقدیم کنید

به گزارش گلستان24، گروهی از جوانان مؤمن و انقلابی استان البرز در حرکتی خودجوش در فضای مجازی، دست به ابتکار جالب و خلاقانه‌ ای زده اند و کمپینی تحت عنوان «یادگار تقدیم به ماندگار» به راه انداخته اند.

فضای مجازی یکی از حوزه های مهم در جامعه امروز است و در آستانه عید نوروز، می توان با بهره گیری از ایده های خلاقانه و تازه، شور و شوق و اثری به یاد ماندنی را رقم زد و نوآوری با محوریت تبریک سال جدید به رهبر فرزانه کشورمان می تواند زیباترین و به یادماندنی ترین حرکت در فضای مجازی باشد.

پیام عیدانه

علاقه مندان می توانند با عضویت در گروه تلگرامی «یادگار تقدیم به ماندگار»، با بهره گیری از ایده های ناب، جذاب و زیبا، و استفاده از سلفی های خلاقانه، تبریک کودکان، سفره هفت‌ سین مزین به نام و عکس امام خامنه ای، استفاده از فضاهای بهاری و گل ها، سال جدید را به رهبر معظم و عزیز انقلاب اسلامی تبریک بگویند.

هم چنین در صورت تمایل می توانید از جملاتی مانند «امام من سال نو مبارک»، «مهربان امام من سال نو مبارک»، «نوروزتان مهدوی حضرت ماه» و «بهارتان مبارک آقاجان» استفاده کنید.

گفتنی است با عضویت در گروه تلگرامی  https://telegram.me/joinchat/BeXmHz3315xu06tGFQLFHQ می توانید سلفی ها و مطالب جذاب و زیبای خود را ارسال نمایید.

منبع: البرزیان

ارسال نظر

آخرین اخبار