کارگردان جوان گرگانی از ساخت فیلم "آتش و قداره" در گرگان با هزینه 2 و نیم میلیاردی به کارگردانی خودش خبر داد.

فیلم سینمایی "آتش و قداره" با هزینه 2 و نیم میلیارد تومان در گرگان ساخته می شود

محمد عرب کارگردان جوان گرگانی صبح امروز (16 دیماه) در جمع خبرنگاران گلستانی در خصوص علت حضور سعید راد در گرگان و ساخت فیلم سینمایی که در دستور کار دارد عنوان کرد: خلاصه قصه این فیلم یک قهرمان ایرانی است که جوانمردی را سرلوحه رفتار و زندگی خود قرار داده و ماهیت این رفتار اخلاقی و منش پهلوانی را در 100 سال گذشته نشان می دهد.

به گزارش گلستان 24، عرب افزود: چون گرگان شهری تاریخی است برخی لوکیشن های این فیلم را می توان اینجا انجام داد اما اینکه این فیلم با محتوای معرفی گرگان باشد ، اینطور نیست.

این فعال فرهنگی هنری گفت: متاسفانه رفتارهای اخلاقی در جامعه کمرنگ شده و سریال ها و فیلمهایی که ساخته می شود به سمتی است که بیشتر معضلات و بی بندوباریها را به رخ می کشد در حالی که ایران و ایرانی از زمان گذشته مهد جوانمردی بوده است.

وی تصریح کرد: آدم های زیادی در گرگان هستند که فرهنگ را دوست دارند و حتی هستند افرادی که بخواهند در یک کار فرهنگی و تجربه سینمایی سرمایه گذاری کنند لذا این فرصت خوبی است که آنها هم به میدان بیایند.

این کارگردان جوان گرگانی ادامه داد: نام فیلم سینمایی که در گرگان ساخته می شود "آتش و قداره "می باشد که فیلمنامه توسط منصور براهینی نوشته شده و تهیه کننده نیز یدالله صمدی می باشد حسن پویا و محمد صادق آذین به عنوان مدیران صدا ، تصویر و تولید همکاری خواهند کرد.

محمد عرب با بیان اینکه هزینه ساخت این فیلم  2 و نیم میلیارد برآورد شده، اضافه کرد: بازیگران این فیلم تلفیقی از بازیگران مطرح کشوری و بازیگران جوان هستند و از طرفی در نقش های پایین تر از بازیگران آموزش دیده گلستانی نیز استفاده می شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار