شهید صادق اکبری پس از چند ماه حضور و نبرد با جریان تکفیری به دست گروهک تکفیری داعش همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب (س) در جنوب غرب حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

صادق اکبری از آذر بایجان شرقی به جمع شهدای مدافع حرم پیوست+عکس

به گزارش گلستان24، شهید صادق اکبری که به صورت داوطلبانه در دفاع از حرم اهل بیت عازم کشور سوریه شده بود، پس از چند ماه حضور و نبرد با جریان تکفیری به دست گروهک تکفیری داعش همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب (س) در جنوب غرب حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید اکبری شانزدهمین شهید استان آذربایجان شرقی و نخستین شهید در سال 95 که افتخار دیگر را برای این استان به ارمغان آورده است.

شهید صادق اکبری

براساس اعلام سپاه عاشورا، پیکر مطهر این شهید، عصر امروز از طریق فرودگاه تبریز وارد شهر خواهد شد و مراسم استقبال و تشییع آن شهید به صورت رسمی اعلام می شود.

شهیدان محمدرضا فخیمی، عبدالصمد امام پناه، حامد جوانی، محمودرضا بیضایی و وحید نومی گلزار همگی از تبریز، علی کنعانی، امیر لطفی و امین کریمی از مراغه، محرم علیپور، عباس عبدالهی و روح الله طالبی اقدم از مرند، محسن فرامرزی کرگان و مهدی علیدوست آلانق از بستان آباد، اسماعیل کریمی اصل از هشترود، حجت اصغر شربیانی از سراب شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی هستند که در راه دفاع از حریم ولایت به شهادت رسیده‌اند و شهید اکبری سردار زینبی شهید آذربایجان لقب گرفت.

منبع: شهید نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار