در آئین اختتامیه اعتکاف دانشجویی از خادمین اعتکاف در مسجد النبی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان تجلیل شد.

تجلیل از خادمین اعتکاف دانشجویی در گرگان

به گزارش گلستان24،در آئین اختتامیه اعتکاف دانشجویی دانشگاههای شهرستان گگران که بصورت متمرکز در مسجدالنبی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد، از خادمین اعتکاف تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم معنوی حجت الاسلام علی نامدار، مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در سخنانی به دانشجویان معتکف گفت: قدر این فرصت ها را بدانید که در جوانی نصیب شما شده است و دعا کنید این توفیق در سالهای آینده نیز نصیب شما شود.

وی افزود: انسان باید در جوانی جسم خود را به عبادت و نماز شب عادت دهد و گرنه در پیری این فرصت ها کمتر بوجود می آید.

حجت الاسلام نامدار در ادامه از دست اندرکاران و خادمین اعتکاف دانشجویی و رؤسای دانشگاههای گرگان که در هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم معنوی کمک کردند تشکر و قدردانی نمود.

همچنین کاشانی نژاد، معاونت فرهنگی- اجتماعی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به اینکه شما جوانان از برگزیدگان بودید که توفیق اعتکاف را پیدا کردید گفت: این معنویت را حفظ کنید و دوستی خود را با کسانی که در این مراسم معنوی شرکت کردند ادامه دهید.

کاشانی نژاد با بیان اینکه حدود 240 دانشجوی دختر از دانشگاههای شهرستان گرگان در این مکان مقدس معتکف شده اند گفت: از این تعداد یک چهارم، دانشجویان علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را شامل می شوند و حضور دانشجویان دانشگاه های گلستان، علوم پزشکی و پیام نور هم چشمگیر بود اما علیرغم تعداد  زیاد دانشجویان، حضور دانشگاههای دیگر کمتر گزارش شده است.

معاونت فرهنگی- اجتماعی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خاطرنشان کرد: امید داریم سال آینده شاهد افزایش این تعداد و حضور پررنگ دانشگاههای دیگر نیز در مراسم اعتکاف باشیم.

گفتنی است: در مراسم اختتامیه اعتکاف دانشجویی شهرستان گرگان اعلام شد سه شنبه آینده بر اساس قرعه کشی از بین معتکفین 2 نفر به کربلا و 40 نفر به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

منبع:سلام دانشجو

ارسال نظر

آخرین اخبار