وقتی فرهنگ ناظر ندارد

یک خواننده زن کشف حجاب کرده از برگزاری کنسرت جدیدش در رشت همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد.

کنسرت خواننده کشف حجاب کرده در رشت!+ عکس

به گزارش گلستان24، یک خواننده زن کشف حجاب کرده از برگزاری کنسرت جدیدش در رشت همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد.

 

کنسرت خواننده کشف حجاب کرده در رشت!+ عکس

 

بنابراین گزارش، نگاهی به صفحه اینستاگرام «هاله سیفی زاده» خواننده زن، پرده از حقایق تلخ فرهنگی برمی دارد که به راستی مسئولان فرهنگی کشور به دنبال تربیت و رشد هنر انقلابی هستند یا روز به روز اندر احوالات غرب زدگی فرو می روند؟!

بدون شک فرهنگ مهمترین موضوعی است که هر جامعه ای برای حفظ تعالی، رشد، پیشرفت و مهمتر از همه امنیت خود به آن نیاز دارد و اگر روز فرهنگ کشور تسخیر شود امنیت آن کشور هم تحت تأثیر قرار می گیرد.

نگاهی به آنچه این خواننده مورد حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه رسمی خود در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر نموده است، حکایت از کشف حجاب و  تک خوانی این خواننده زن در مجامع خارجی است. حضور وی به عنوان تک خوان زن طبق ادعای خود در نوشته زیر عکس که خواننده کنسرت را خود معرفی کرده است، نشان می دهد که وی در سالنی در مسکو بدون پوشش سر اقدام به تک خوانی نموده است!

 

کنسرت خواننده کشف حجاب کرده در رشت!+ عکس

کنسرت خواننده کشف حجاب کرده در رشت!+ عکس

 


هاله سیفی زاده همان خواننده ای است که در فیلم «حکایت عاشقی» که با مضمون ایثار و شهادت، ارزشهای اسلامی را زیر پا گذاشت اقدام به تک خوانی در رثای شهدا و جانبازان نمود و منجر به اعتراض مراجع و علما و خانواده شهدا گردید و تا مدتی مجوز اکران این فیلم با مشکل مواجه شد. وی حتی در اینباره هم با اعلام خبر حل مشکل اکران این فیلم به خوانندگی خود منتقدان را مورد تمسخر قرار داده و نوشته است: «مشکل اکران فیلم حل شده البته تا زمانی که دلواپس ها پشیمان نشوند»!

اینگونه موضع گیری تمسخرانه این خواننده زن در حالی است که این روزها مجتمع خاتم الانبیای رشت قرار است شاهد خوانندگی همین خواننده کشف حجاب کرده به همراه 2 مرد در شهر رشت باشد. اجرایی که عنوان آن «مهمانی کوچک» است و وی درباره آن با هشدار نوشته است شاید در برخی شهرها نتوانم روی صحنه بروم اما پرنده را کسی نمی تواند از پرواز باز دارد!


 

کنسرت خواننده کشف حجاب کرده در رشت!+ عکس

 

وی علی رغم ممنوعیت انتشار و اجرای تک خوانی برای زنان در ایران، اقدام به انتشار قسمت هایی از تک خوانی های خود در فیلم ها و اجراهای مختلف در صفحه شخصی اش کرده است.

حال سوال اساسی که شاید تاکنون پاسخی به آن از سوی مسئولان داده نشده این است که واقعاً حوزه فرهنگ خطوط قرمز، محدودیت قانونی و ضوابط کاری و انضباطی دارد یا نه؟! این روزها حتی مهد کودک ها هم ناظری برای عملکرد اطفال اختصاص می دهند. به راستی وقت آن نرسیده است که یک مسئولی حداقل سوال کند که خواننده خانم محترم با چه مجوزی در خارج از کشور کشف حجاب می کنید و بعد به راحتی بر می گردید و شهر به شهر هم کنسرت می گذارید؟!

 

منبع: عمارنامه

ارسال نظر

آخرین اخبار