به بهانه تماشای تئاتر

در روزی که سراسر ایران در غم و اندوه هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بود یکی از مدارس شهرستان گرگان اقدام به اعزام داانش‎آموزان برای تماشای تئاتر به سینمایی در این شهرکرد که در کمال ناباوری تئاتری اجرا شدکه بارقص وآواز همراه بود.

رقص و پایکوبی درروز شهادت امام موسی کاظم ع درگرگان

به گزارش گلستان24، یکی از مدارس ابتدایی شهرستان گرگان در روز چهارشنبه همزمان با روز شهادت امام موسی کاظم (ع) اقدام به اعزام دانش آموزان این مدرسه برای تماشای تئاتر به سینمایی درشهرگرگان کرد که متأسفانه در کمال ناباوری تئاتری اجرا شد که با رقص و آواز و استفاده ازادوات موسیقی همراه بود.

طبق گزارشات دریافتی از برخی اولیای دانش آموزان "یکی از مدارس ابتدایی شهرستان گرگان در روز چهارشنبه همزمان با روز شهادت امام موسی کاظم (ع) اقدام به اعزام دانش آموزان این مدرسه برای تماشای تئاتر به سینمایی درشهرگرگان کرد که متأسفانه درکمال ناباوری تئاتری اجرا شدکه بارقص وآواز و استفاده ازادوات موسیقی همراه بود آنهم درروزی که دنیای اسلام عزاداراین امام همام بوده است.

سوال این است که آیا متولیان برگزارکننده ازموضوع به این مهمی مطلع نبوده اند.دوم سوال اینکه آیا برای شادی کودکان همیشه بایددست به دامن رقص وپای‎کوبی وسازوآوازشد.

منبع:پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار