«مهدی بربری»، سیزدهمین شهید مدافع حرم شهرستان دماوند است که پیکر مطهر وی روز پنج‌شنبه، ششم خردادماه تشییع می‌شود.

مهدی بربری به جمع شهدای مدافع حرم پیوست
به گزارش گلستان24، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند امروز اظهار داشت: پیکر مطهر سیزدهمین شهید این شهرستان روز پنج‌شنبه، ششم خردادماه در روستای مراء تشییع می‌شود.

امیر مرادی با اشاره به تشییع سیزدهمین شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) اظهار کرد: شهید مهدی بربری، 23 ساله و از شهدای افغانستانی و سیزدهمین شهید مدافع حرم شهرستان دماوند بوده که در مبارزه با گروهک‌های تروریستی و داعشی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند با بیان اینکه خانواده شهید مهدی بربری ساکن روستای مراء هستند، تصریح کرد: چون خانواده شهید مهدی بربری ساکن روستای مراء هستند، به همین خاطر، پیکر این شهید مدافع نیز در این روستا تشییع و در گلزار شهدای روستا به خاک سپرده می‌شود.

مرادی گفت: مراسم تشییع پیکر سیزدهمین شهید مدافع حرم شهرستان دماوند روز پنج‌شنبه و از ساعت 17 عصر از مقابل دهیاری مراء به سمت گلزار شهدای این روستا برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند اضافه کرد: مراسم سوم و هفتم شهید مدافع حرم مهدی بربری نیز در همین روز از ساعت 19 تا 21 شب در حسینیه روستای مراء برگزار می‌شود.
 
منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار