مدیرکل ارشاد گلستان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی در گلستان گفت: تاکنون ۸۷ اثر به دبیرخانه جشنواره پویانمایی رضوی ارسال شده است.

 ۸۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی پویانمایی رضوی در گلستان ارسال شده است

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین علی‌اصغر فضیلت ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تاکنون 87 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی پویانمایی رضوی در گلستان ارسال شده که پس از داوری اولیه از میان آثار رسیده به دبیرخانه، 64 اثر به بخش مسابقه این جشنواره راه یافتند.

وی افزود: 44 فیلم انیمیشن و 33 فیلم‎نامه به دبیرخانه ارسال شده بود که پس از داوری انجام شده 32 فیلم و 32 فیلمنامه به بخش مسابقه راه یافتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه محمدعلی صفورا و امیرمحمد دهستانی از تهران و رسول امامی از گرگان داوران این جشنواره هستند تصریح کرد: هشتمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی در روزهای 17و 18 مرداد جاری در گرگان برگزار می‌شود.

فضیلت گفت: مراسم پایانی این جشنواره روز 18 مرداد ماه با معرفی آثار برتر در تالار فخرالدین اسد گرگانی برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه هنری تحت عنوان "بهار رضوی در گلستان" در حاشیه برپایی جشنواره، برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و نمایش آثار برگزیده 7 دوره گذشته جشنواره پویانمایی رضوی از برنامه های جانبی این جشنواره در گرگان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به رشد حدود 25 درصدی ارسال آثاربه این جشنواره گفت: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره پویانمایی رضوی از سوی هنرمندان استان های گلستان، خراسان رضوی، تهران، اصفهان، همدان، البرز، آذربایجان شرقی، یزد، فارس، مازندران، سمنان، اردبیل، چهارمحال بختیاری، کرمانشاه و مرکزی بوده است.

فضیلت اظهار داشت: 2 هزار فراخوان جشنواره به سراسر کشور در ادارات کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان‎ها، مراکز صدا و سیما، حوزه‎های هنری سراسر کشور، دفاتر انجمن سینمای جوان و دانشگاه‌ها و مراکز علمی که رشته‎های مرتبط با رشته انیمیشن دارند ارسال شد همچنین در این رابطه یک هزار پوستر نیز به چاپ رسید.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار