یک پزشک مفقود و یک پرستار اسیر

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور از شهادت نخستین فرد جامعه پزشکی ایران بر اثر تیراندازی تکفیری‌ها به آمبولانس بهداری در سوریه خبر داد و گفت: در حال حاضر یک پزشک مفقود و یک پرستار نیز در دفاع از حرم و حریم ایران اسلامی در سوریه اسیر است.

محمدحسن قاسمی نخستین شهید جامعه پزشکی ایران در سوریه شد

به گزارش گلستان24، محمد رئیس زاده ، با اشاره به اینکه پرنده ای دیگر از سپیدپوشان جامعه پزشکی در دفاع از حرم و حریم ایران اسلامی پرکشید، اظهار داشت: بسیجی شهید محمدحسن قاسمی - تکنسین بیهوشی بیمارستانهای میدانی در تیراندازی تکفیری‌ها به آمبولانس بهداری آسمانی شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به شهادت نخستین شهید جامعه پزشکی ایران در حلب سوریه ادامه داد: در حال حاضر یک پزشک مفقود و یک پرستار نیز در دفاع از حرم و حریم ایران اسلامی در سوریه اسیر است.

رئیس زاده در ادامه با بیان اینکه یک پرستار دیگر هم به دلیل مجروحیت با 7 تا 8 گلوله که در سوریه مورد هدف قرار گرفته بود، هم اکنون در وضعیت بستری و دوره نقاهت است، خاطرنشان کرد: این افراد از جامعه پزشکی نه تنها برای دفاع از حرم؛ بلکه به واقع برای دفاع از حریم ایران اسلامی در سوریه به خدمت پزشکی و آن هم به صورت داوطلبانه پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار