سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با حضور 3 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در 19 شهریور ماه و در ادامه روند محکومیت آل سعود، در سه شهرستان گرگان، گنبدکاووس و علی‌آبادکتول مراسم برائت از مشرکین برگزار خواهد شد.

مراسم برائت از مشرکین با حضور 3 شهید گمنام در گلستان

به گزارش گلستان 24، نجیب‌الله تاری بعد از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی اعتراض‌آمیز نمازگزاران گرگانی در راستای هتک حرمت رهبر بزرگ شیعیان بحرین آیت‌الله عیسی قاسم توسط آل خلیفه اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه سالروز فاجعه منا قرار داریم و با توجه به ادعای دورغین خاندان سلطنتی آل سعود به عنوان خادمین الحرمین و همچنین در راستای محکومیت ظلم بی‌شائبه آل سعود در منطقه و هتک حرمت آل خلیفه به ساحت رهبر بزرگ شیعیان این کشور در محل‎های برگزاری نماز دندان شکنه جمعه راهپیمایی در سراسر استان امروز صورت گرفته است.


برگزاری راهپیمایی اعتراض‌آمیز بر علیه هتک حرمت رهبر بزرگ شیعه بحرین در 850 نقطه از کشور

وی با بیان اینکه امروز در 850 نقطه کشور مردم نمازگزار کشور بعد از اقامه نماز جمعه به خیابان‎ها آمدند و فریاد «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر آل خلیفه» سر دادند، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری آل سعود شجره خبیث ملعونه است که امسال از ورود حجاج ایرانی به بیت الحرام ممانعت به عمل آورده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ضمن محکومیت‎های حملات 18 ماه آل سعود به مردم مظلوم یمن، ابراز داشت: با حمایت آل سعود آل خلیفه در دادگاه نمایشی تابعیت بحرینی را از آیت‌الله مجاهد نستوه عیسی قاسم سلب کرد و مردم ایران در راستای حمایت از این عالم مجاهد امروز در این راهپیمایی شرکت کردند.

تاری یادآور شد: به دنبال حرکت عظیم مردم ولایتمدار استان گلستان در روز یکشنبه و ساعت 14 عصر با حضور سه شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس مراسمی را در راستای برائت از مشرکین همراه با دعای عرفه در سه شهرستان گنبد کاووس، گرگان و علی‌آبادکتول خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه همه ساله در مناسک حج آل سعود مانع از برائت از مشرکین هزاران زائر ایرانی در سرزمین عربستان می‎شود، ابراز داشت: در روز یکشنبه 19 شهریور ماه مردم دنیا شاهد برائت از مشرکین میلیون‎ها ایرانی در سراسر کشور خواهند شد.


آیت‌الله عیسی قاسم پرچمدار جامعه مسلمین بحرین بود

ابوالفضل تیرانداز، مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان گلستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز مردم استان گلستان و شهرستان گرگان آمده‎اند تا از ظلم و ستم آل سعود و آل خلیفه اعلام برائت کنند و بگویند حامی مستضعفین و مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم یمن و بحرین خواهند بود.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در همه جا حافظ منافع مظلومان و مستضعفان جهان بوده و مردم ولایتمدار و مسلمان ایران با حضور خود امروز خواستار مجازات بین‌المللی آل سعود و آل‌خلیفه شدند.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان گلستان یادآور شد: علمای بزرگ اسلام چون آیت‌الله نستوه عیسی قاسم همواره پرچمدار هدایت جامعه مسلمین بودند و مسلمین جهان نمی‎گذارند که فریاد این مجاهد و عالم ارزشی خاموش شود.

تیرانداز ضمن محکومیت جنایات آل سعود و حمایت‎های بی‌شائبه آن از آل خلیفه یادآور شد: نباید فراموش کنیم که عالمان سیاسی و اسلامی در اکثر نقاط جهان هدایتگر مسلمین بودند و امروز وظیفه ما است که نسبت به ظلم و جوری که در حق این عالم بزرگ کشور بحرین اتفاق افتاده سکوت اختیار نکنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار