رزمایش بزرگ فجر انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور 42 گردان نمونه الی‌بیت‎المقدس برادران و یک گردان الزهرا (س) خواهران با رمز محمد رسول‎الله (ص) در گرگان آغاز شد.

صبحگاه مشترک و رزمایش کوی و برزن شهرستان گرگان

به گزارش گلستان 24 ، رزمایش بزرگ فجر انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور 42 گردان نمونه الی‌بیت‎المقدس برادران و یک گردان الزهرا (س) خواهران با رمز محمد رسول‎الله (ص) در گرگان آغاز شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در صبحگاه مشترک رزمایش بزرگ فجر انقلاب اسلامی که در گرگان آغاز شد، اظهار کرد: مانور فریاد آماده‎باش در تمامی لحظات زندگی است.

رزمایش کوی و برزن گردان‎های بیت‌المقدس به منظور آمادگی نیروهای بسیجی در عملیات مختلف و حفظ و انسجام نیروهاست. با توجه به جلساتی که برای نیروی بسیج در این دوره‌ها تدارک دیده شده، نیرو‎های بسیجی یاد می‎گیرند که چطور با دشمن رو به رو شوند.

رزمایش گرگان

سردار نصرت‎الله سیف معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه دیگر هیچ انسان شجاع، ایثارگر و انقلابی اجازه حاکم شدن استکبار جهانی را در دنیا نخواهد داد، خطاب به بسیجیان گفت: باید هر لحظه آماده باشیم، این رزمایش نوعی آماده‎باش است. سیف با بیان اینکه اکثر سردمداران آمریکا نظامی هستند، تشریح کرد: آنها توان خود را محاسبه می‎کنند و می‎دانند اگر شروع‌‎کننده جنگ باشند تمام‎کننده نخواهند بود در نتیجه جرأت نمی‎کنند به نظام اسلامی چپ نگاه کنند.

این مسئول با بیان اینکه ایثارگری هشت سال دفاع مقدس به عنوان افتخاری بزرگ در تاریخ برای قرن‎های متمادی ثبت شد، ادامه داد: جمهوری اسلامی در این جنگ آب‌دیده شد و خودش را آماده برای ضربه به آمریکای جنایت‌کار کرد، این انقلاب، اردوگاه شرق را از هم پاشید. سیف با تأکید بر اینکه جنگ ایران و آمریکا تا نابودی اردوگاه غرب باید ادامه داشته باشد، توضیح داد: به لطف خدا و همت شما بسیجیان، همه توطئه‎های آمریکا به خودشان برگشت، جنگ از پایتخت ایران، از تهران، از مهران و از خرمشهر برداشته شد و به عمق لجمن آمریکا یعنی رژیم جعلی صهیونیستی رسید.

رزمایش گرگان

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین تشریح کرد: زورآزمایی رزمندگان با استکبار جهانی به مرزهای آمریکا در سرزمین‎های اشغالی کشیده شد، از یک طرف آمریکا با احداث پایگاه‎هایی در اطراف جمهوری اسلامی در عراق، کویت، ترکیه، افغانستان، پاکستان، ازبکستان و تاجیکستان نیروهای نظامی خود را گسیل کرد تا جلوی جمهوری اسلامی را بگیرد. سیف با تأکید بر اینکه صدور انقلاب اسلامی تمام مرزهای دنیا را درنوردیده است، عنوان داشت: بیداری اسلامی در جهان ایجاد شده و باز هم ادامه خواهد داشت، بیداری مستضعفین با الگوگیری نظام اسلامی انجام شده و دیگر نمی‎شود جلوی بیداری را گرفت، کشوری که قرار بود در یک هفته به نابودی کشیده شود به عنوان الگویی که در هر جای جهان که آمریکا نفس می‎کشد جلوی آنان را گرفته است. وی با اشاره به ارسال پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان جهان، گفت: زمینه آماده است، بیداری ایجاد شده، جمهوری اسلامی شناخته شده است، امام ما به آنها پیام می‎دهد، اسلام و الگویی که دنبالش بودید این است، ان‎شاءالله آینده آن را نیز خواهید دید که این به برکت رشادت و ایثارگری ملت ایران در برابر استکبار بوده است.

ارسال نظر

آخرین اخبار