یادواره 14 شهید حوزه علمیه امام صادق (ع) در روز سه شنبه در سالن اجتماعات حوزه عملیه امام صادق (ع) برگزار میگردد

یادواره 14 شهید حوزه علمیه امام صادق (ع)

همزمان با ایام الله دهه فجر یادواره شهدای حوزه علمیه امام صادق(ع)گرگان برگزار می گردد.

 خواستم بگویم که اکتفا نکنید به این که عکس این شهدا را پخش کنید، یا عکس آنان را روی کاشی بیندازید، که الحمدالله  می بینم خود شما قبلاً این فکر را کرده اید. بگذارید نام و یاد شهدا رنگ ثابت زندگی روزمرّه ما بشود. مسأله شهدا مسأله شخص نیست که بگوییم ما می خواهیم اشخاص را تجلیل کنیم، نه ما می خواهیم یک جریان را تجلیل کنیم که این جریان عبارتست از اینکه کسانی در راه خدا و در راه حق، آنقدر حاضر به اقدامند که حتّی وقتی پای جانشان به میان می آید، حرفی ندارند، جان را کف دست می گیرند و وسط میدان می روند.
 
مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای
 
به گزارش گلستان 24 ، در راستای نشر ارزشهای انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی یادواره 14 تن از شهدای حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان برگزار می شود.
 
بر اساس این گزارش این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری(کارشناس امور مذهبی) و مداحی حاج محمدرضا بذری(از شهرستان بابل) در روز سه شنبه 14/11/1393 از ساعت 15 الی 17 در سالن اجتماعات حوزه علمیه امام صادق(ع)گرگان واقع در خیابان امام خمینی(ره) آفتاب15 برگزار خواهد شد.
 
شایان ذکر است حوزه علمیه امام صادق(ع) یادگارگرانقدر مرحوم آیت الله سیدحبیب الله طاهری می باشد که 14 شهید از جمله شهید حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدطاهر طاهری(مسئول عقیدتی لشگر 5 نصر) را تقدیم نظام و انقلاب گرده است.
 

یادواره شهدای حوزه علمیه امام صادق

 

حجت الاسلام ماندگاری
 
 

زندگینامه حجت الاسلام و المسلمين  محمد مهدي ماندگاري


متولد: ۱۳۴۳

حجت الاسلام محمد مهدي ماندگاري متولد ۱۳۴۳ در مشهد مقدس مي‌باشد. پدر وي روحاني، مادرش خانه دار بود. تحصيلات دبستان را از سال ۱۳۴۸ آغاز كرد و تا سال ۱۳۵۴ در دبستان هروي مشهد مقدس گذراند.
تحصيلات دوره راهنمايي تا ۱۳۵۷ در مدرسه راهنمايي مجلسي و تحصيلات دوره متوسطه تا ۱۳۶۱ در دبيرستان دكتر علي شريعتي مشهد مقدس طي كرد.
تحصيلات حوزوي غير رسمي از سال‌هاي ۱۳۵۶ لغايت ۱۳۶۲ در مشهد مقدس با استاد خصوصي آغاز كرد و تحصيلات رسمي حوزوي را از سال ۱۳۶۲ با هجرت به شهر مقدس قم و در حوزه علميه قم آغاز شد.
دوره ادبيات و مقدماتي را در مدرسه رضويه، دوره سطح را در محضر اساتيدي همچون خاتمي، وجداني، استادي، هادوي تهراني، اعتمادي، پاياني، دوره درس خارج را در محضر اساتيدي همچون وحيد خراساني، تبريزي، جوادي آملي، سيد كاظم حائري، هادوي تهراني گذراند.
از سال ۱۳۷۲ در دو مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد علوم سياسي 

ارسال نظر

آخرین اخبار