حجت الاسلام نجفی با ابلاغ سلام و تشکر رهبر معظم انقلاب به مردم عراق که خدمتگزار زائرین حسینی هستند این انسجام و اتحاد بین همه شیعیان و دوستداران اهل بیت را عزت و بندگی برای اسلام دانست

تقدیر و تشکر نماینده بعثه رهبر معظم انقلاب از موکب داران عراقی

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام و المسلمین نجفی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در کربلا و حجت الاسلام علم الهدی مسئول بعثه در شهر نجف اشرف روز گذشته با حضور در بین مردم و عشایر عراق در مسیر نجف به کربلا از میزبانی آنان تقدیر و تشکر نمودند.

تقدیر و تشکر نماینده بعثه رهبر معظم انقلاب از موکب داران عراق

بنا بر این گزارش در این دیدارها که از بعد ظهر آغاز گردید و تا پاسی از شب ادامه داشت با حضور در بین موکب داران عراقی که از زوار پذیرایی می کردند با اهدای یک جلد کلام الله مجید از آنان تقدیر بعمل آوردند.

به گزارش خبرنگار ما در این دیدارها حجت الاسلام نجفی با یادآوری حدیث شریف امام صادق علیه السلام که فرموده اند هرکس یک درهم برای زائر امام حسین علیه السلام خرج بکند بیش از یک کوه احد اجر و پاداش نصیبش خواهد شد کار آنها را با اهمیت توصیف نمود.

وی در ادامه با ابلاغ سلام و تشکر رهبر معظم انقلاب به مردم عراق که خدمتگزار زائرین حسینی هستند این انسجام و اتحاد بین همه شیعیان و دوستداران اهل بیت را عزت و بندگی برای اسلام دانست و گفت ان شاءالله امنیت کامل به عراق باز گردد و این کشور به عنوان یک  کشور شیعه مستقل در دنیا بدرخشد.
منبع : عصر امروز

ارسال نظر

آخرین اخبار