ساعت که به 9 صبح رسید مارش عزا نواخته شد و پدر شهیدان طوسی بر دوش همسنگران فرزندان شهیدش گام به گام تا بهشت به حرکت درامد .....

بدرقه « ابوالشهداء مازندران » تا بهشت ....+ تصاویر

به گزارش گلستان24، عقربه های ساعت هنوز تا 9 صبح اربعین فاصله داشت . مردم از همه شهرهای استان آمده بودند تا در مشایعت پیرمردی حاضر باشند که تمام زندگی اش را وقف اسلام عزیز و انقلاب کرده بود .

گویا گردهمایی بزرگ یادگاران دفاع مقدس بود . یکی می گفت امروز سردار شهید طوسی فرخوان داده تا بیاییم . دیگری می گفت : دلمان برای شهید طوسی تنگ شده ! امروز آمدیم تا دوباره ببینیمش !

 

نتیجه تصویری برای تصاویر تشییع پیکر پدر شهیدان طوسی

 

پیرزنی هم که لنگان لنگان و کنار پیاده رو در تشییع حضور داشت برای شهیدان طوسی نوازش می داد . نوجوانانی را هم می دیدیم که آرزوی عاقبتی همچون « ابوالشهدا » داشتند .

 

مراسم تشییع پیکر مطهر پدر شهیدان «طوسی» در نکا برگزار شد + تصویر

 

ساعت که به 9 صبح رسید مارش عزا نواخته شد و پدر شهیدان طوسی بر دوش همسنگران فرزندان شهیدش گام به گام تا بهشت به حرکت درامد .

 

نتیجه تصویری برای تصاویر تشییع پیکر پدر شهیدان طوسی

 

سیل جمعیت به نحوی بود که حرکت اهسته پیش می رفت . تماشاچی وجود نداشت . حتی مردم در پیاده روها هم دست بر سینه بودند به احترام پدری که همه زنیدگی اش اخلاص بود و تقوا ....

نماز میت نیز با حضور هزاران مشایعت کننده در میدان جانبازان شهرستان نکا بر پیکر مطهر پیر عارف خوانده شد و کاروان بسوی طوسکلا به راه افتاد .

تا دقایقی دیگر ابوالشهدا در کنار فرزندانش آرام می گیرد و اسطوره مقاومت و ایثار برای همیشه در خاطرات مردم مازندارن جاودانه خواهد ماند .

گفتنی است مراسم تشییع پیکر پاک و نورانی پدر شهیدان طوسی ، صبح یکشنبه همزمان با اربعین حسینی با شکوه بی نظیر در نکا برگزار و در گلستان شهدای روستای طوسکلا آرام گرفت .

در این مراسم با شکوه که با حضور مردم شهید پرور شهرستان نکا و شهرهای اطراف برگزار شد، دکترربیع فلاح جلودار استاندار مازندران، حضرت آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران،ائمه جمعه شهرهای استان، نمایندگان مردم مازندران درمجلس شورای اسلامی، مدیران کل دستگاههای اجرایی استان، فرماندهان سپاه شهرهای استان، نیروهای نظامی و انتظامی، فرمانداران و شهرداران شهرهای مختلف استان، فرماندهان دفاع مقدس، خانواده های معظم و معزز شهدا، جامعه ایثارگران و جانبازان و اقشار مختلف مردم مازندران حضور داشتند.

 

 

منبع: شمال نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار