جشنواره فجر فیلم «ماه گرفتگی» که روایتگر داستانی دراماتیک و پلیسی درباره فتنه سال 88 است، فرم سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را پر کرد.

ثبت‌نام فیلمی با موضوع فتنه 88 در جشنواره فجر

به گزارش گلستان24، فیلم «ماه گرفتگی» قرار بود در چهاردهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت رونمایی شود، اما مراحل تولید آن به طول انجامید، اما حضور آن در جشنواره فجر قطعی خواهد بود.

ثبت‌نام فیلمی با موضوع فتنه 88 در جشنواره فجر
این درحالی است که تهیه‌کننده «ماه گرفتگی» از ادامه داشتن مراحل فنی این فیلم خبر داد.
انباردار در گفت وگو با خبرنگار کیهان گفت: کار تدوین «ماه گرفتگی» تمام شد ، اما مراحل فنی ازجمله صداگذاری دو هفته دیگر پایان خواهد یافت.
 
وی از ثبت نام این اثر در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خبر داد و افزود: دو روز قبل فرم تقاضای حضور در جشنواره فجر را پر کردیم و این اثر قطعا در جشنواره فجر به نمایش درخواهد آمد.
 
 
تهیه‌کننده «ماه گرفتگی» از نتیجه پروژه تولید این فیلم ابراز رضایت کرد و تصریح کرد: ما با فیلمی روان و تماشایی و تماشاگر پسند مواجه هستیم که هیچ‌گونه شعارزدگی در آن وجود ندارد و مخاطب به خوبی، تا پایان با داستان فیلم همراه می‌شود. بدون شک فیلم «ماه گرفتگی» یکی از آثار پر حرف و حدیث سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر خواهد بود و پیش‌بینی می‌کنیم فضاسازی گسترده‌ای درباره آن از سوی رسانه‌ها و منتقدان صورت گیرد. 
 
گفتنی است، فیلم «ماه گرفتگی» با فیلمنامه مهدی آذرپندار و کارگردانی سیدمسعود اطیابی تولید می‌شود. 
 


منبع : فرهنگ

ارسال نظر

آخرین اخبار