اجتماع بزرگ اربعین حسینی یک حرکت سیاسی مذهبی است که پیام های مهمی با خود به همراه دارد.

جایگاه شعار مرگ بر آمریکا در اجتماع اربعین

به گزارش گلستان 24، اجتماع بزرگ اربعین حسینی یک حرکت سیاسی مذهبی است که پیام های مهمی با خود به همراه دارد. امسال هم مراسم اربعین با شکوه بیشتر از پارسال برگزار شد و نشانه ای از اتحاد روزافزون مسلمین جهان قلمداد شد. اما چیزی که از این اجتماع بزرگ برای دشمنان اسلام برداشت می شود همان اصل حرکت اربعین است.

این اجتماع شاید از نگاه بعضی ها یک تنها یک حرکت و مراسم مذهبی و عشق و علاقه به ائمه باشد، اما از نگاه زائرین که خود پای در مسیر گذاشته اند چیز دیگری حکایت می شود...

اربعین یک راهپیمایی سیاسی است متشکل از مسلمانان تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی. و همه اینها به عزای کسی نشسته اند که مورد ستم قرار گرفت و مظلوم واقع شد. پس این حرکت به خونخواهی تمامی مظلومان و ستمدیدگان جهان است که زیر یوغ استکبار هر روز خاموش تر می شوند و صدایشان به گوش کسی نمیرسد.

وقتی به حمایت از مظلوم برخیزی یعنی دشمن ظالم هم هستی. پس این حرکت یک شعار بزرگ و مهم هم به همراه دارد و آن مرگ بر آمریکاست. همه زمان ها عاشوراست و همه جا کربلاست یعنی اینکه وقتی در یمن کودکان و زنان را زنده زنده می سوزانند ما حامی آنها هستیم و به یاریشان می شتابیم. یعنی وقتر در سوریه و فلسطین انسان های بی گناه را سر می برند و از خانه هایشان بیرون می کنند، ما حامی آنها هستیم و به یاری آنها می شتابیم.

دشمن داعش و آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و آل سعود یعنی همین که پای در پیاده روی میلیونی بگذاریم که سه روز در هر نوع آب و هوای جوی ادامه دارد و امکان هر نوع خطر تروریستی را در پی دارد، فقط برای اینکه دشمنان ما بدانند که نسل سپاهیان حسین(ع) هنوز هم ادامه دارد و تمام مسلمین جهان اعم از سیاه و سفید، اروپایی و آسیایی با هم در برابر جبهه استکبار جهانی متحدند.

همین که این جمعیت از تهدیدها و بمب گذاری های دشمنان اسلام نمی ترسند و سال به سال بیشتر هم می شوند نشان می دهد که دشمن دیگر ابهتش را در میان مسلمانان از دست داده است و روز به روز ضعیف تر و ذلیل تر می شود.

آمریکا که در کارنامه اش شکست از ایران در جنگ تحمیلی و ناکامی در عراق و افغانستان و هزاران توطئه نافرجام در منطقه را دارد، خوب می داند که امروزه چه میزان بالایی از نفوذش در منطقه کاسته شده است و در ازای آن ایران هر روز محبوب تر می شود.

انقلاب ایران به کشورهای دنیا صادر می شود و مردم ستمدیده جهان به پشتوانه ایران که توانست با دستان خالی بینی آمریکا و غول های استکبار جهان را به خاک بمالد دست به حرکت های انقلابی می زنند و در برابر ظالم می ایستند. بی آنکه ترسی از مرگ داشته باشند.

امروز در دل آماریکا علیه آمریکا تظاهرات به پا می شود، در قلب اروپا تظاهرات ضد اسرائیلی برپا می شود، اینها همه به معنای شکست دشمنان اسلام در جنگ نرم است. و راهپیمایی اربعین نمایش این قدرت و عظمت جبهه اسلام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار