در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان؛

تندیس اجلاسیه شهدای گلستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به خانواده شهید شاخص رسانه اهدا شد.

تندیس اجلاسیه شهدای گلستان به خانواده شهید شاخص رسانه اهدا شد

به گزارش گلستان24، مسئول نماینده ولی فقیه در استان گلستان، فرمانده سپاه و فرماندار شهرستان گرگان با حضور در بیت سردار شهید حجت الاسلام سید محمد طاها طاهری با اهدای دعوتنامه و تندیس اجلاسیه شهدای استان گلستان، از این خانواده برای حضور در اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان دعوت کردند.

در این مراسم حجت الاسلام جعفر رعایتی، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان خانواده شهدا را سنبلی از ایستادگی و مقاومت دانست و اظهار داشت: امروز یاد و خاطره شهدا باید در جامعه پررنگ‎تر شود.

رعایتی رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی را حضور جوانان و مشتاق شهادت در کشورهای سوریه و عراق دانست و تصریح کرد: امروز خیل عظیمی از جوانان ایران اسلامی برای دفاع از حریم اهل البیت(ع) آماده جانفشانی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان یادآور شد: راه مبارزه با گروه‎های تکفیری و دفاع از اسلام میراثی از 8 سال دفاع مقدس است که با ثمره خون هزاران شهید که برای انقلاب و پایداری ریخته شده حاصل شده است.

وی اظهار کرد: تلاش کردیم که با خانواده‎های شهدا به خصوص شهدای روحانی استان گلستان دیدار داشته باشیم و بر این اساس در طی سال گذشته خدمت شما رسیده‎ایم.

رعایتی یادآور شد: برای اینکه آثار و مستندات شهدا باقی بماند یک قلم‎نوری را برای شهدا در نظر گرفتیم که وقتی بر روی عکس شهید برویم، بخشی از زندگی‎نامه، خاطرات و وصایای شهید را قرائت می‎کند.

وی با بیان اینکه ممکن است بخشی از اطلاعات در خصوص شهید در اختیار خانواده آن شهید نباشد و یا بر اثر گذشت زمان بخشی از اسناد شهید از بین برود، گفت: با چنین قلمی آثار و مستندات شهدا برای نسل‎های آینده باقی خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه نسخه‎ای از این قلم را در اختیار صدا و سیمای استان گلستان قرار خواهیم داد، افزود: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم از مرحوم آیت الله طاهری تمجید و به خوبی یاد کردند و مستنداتی از سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری خواهیم ساخت.

در این مراسم حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده سابق دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی، برای گردآوری و نوشتن کتاب از مرحوم آیت الله طاهری و سردار شهید طاهری درخواست همکاری از سپاه و بنیاد شهید را داشت./

منبع: تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار