اولین اجلاسیه ملی چهار هزار شهید استان گلستان پنجشنبه 25 آذرماه با پیام دلنشین مقام معظم رهبری و حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران ویژه در گرگان برگزار شد .

نگاهی گذرا به مهمترین برنامه های اولین اجلاسیه ملی چهار هزار شهید استان گلستان

به گزارش گلستان24،اولین اجلاسیه ملی چهار هزار شهید استان گلستان با برگزاری برنامه های گسترده و متنوع در سراسر استان گلستان به پایان رسید . مراسم اختتامیه این اجلاسیه پنجشنبه 25 آذرماه در محل نمایشگاههای بین المللی استان گلستان با پیام رهبر معظم انقلاب آغاز شد .

پیشتازی گلستان در انقلاب نشان دهنده بیداری مردم این خطه است

حضرت آیت الله خامنه ای در این پیام تاکید کردند : اگر این فداکاریها و شهادت‌طلبی‌ها نبود، نهال نوپای نظام اسلامی در مقابل طوفانهای سخت دوام نمی‌آورد و از بین می‌رفت، بنابراین باید روحیه ایثارگری و فداکاری را حفظ و تقویت کرد.

رهبر انقلاب اسلامی، نقطه مرکزی و آماج نقشه‌ها و حملات استکباری در قضایای جهانی را «ایران اسلامی» دانستند و در تبیین علت احساس خطر دشمنان از جمهوری اسلامی خاطرنشان کردند: در دورانی که همه سیاستهای استکباری در جهت منزوی کردن دین بود، اسلام عزیز و قرآن کریم بر این کشور حاکم و سپس وارد مناطق گوناگون دنیا شد که این حادثه عجیب و مهم موجب احساس خطر دشمن و توطئه و فعالیت علیه نظام اسلامی از همان روز اول انقلاب اسلامی شد.

دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهدای استان گلستان با رهبر انقلاب

ایشان، با تأکید بر «شناخت دشمن و نقشه‌های او»، شرط استمرار ناکامی دشمنان در مقابل نظام اسلامی را «احساس مسئولیت همگانی مسئولان و مردم» خواندند و خاطرنشان کردند: همه آحاد مسئولان و مردم باید احساس مسئولیت کنند و وظیفه اصلی خود را دفاع از نظام اسلامی قرار دهند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، احیاء و بزرگداشت یاد شهداء را «حسنه ماندگار، صدقه جاریه و حرکتی در جهت دفاع از نظام اسلامی» خواندند و در بیان توصیه‌هایی به دست‌اندرکاران ستاد بزرگداشت شهیدان، افزودند: تلاش کنید با تولید مخاطب که در واقع همان یافتنِ مخاطبان است، محصولات و تولیدات فکری و هنری خود را به ذهن آنان برسانید.

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین در بیان امتیازات و ویژگی‌های مردم گلستان، از جمله «برخورداری از نیروی انسانی ممتاز» و «هم‌زیستی مطلوب و مؤثر اقوام و مذاهب» به طراحی‌ها و هزینه‌های هنگفت دشمنان برای ایجاد اختلاف اشاره کردند و افزودند: در ایران اسلامی و در مناطق مختلف گلستان، درست در نقطه مقابل توطئه‌ها و خواست جریانهای تکفیری و سرویسهای جاسوسی دشمن، اقوام و مذاهب مختلف در حفظ همزیستی و همکاری بسیار کوشا هستند.

ایشان، «پیشتازی مردم گلستان در استقبال از نهضت امام خمینی(ره)»، «وفاداری و فداکاری برای انقلاب اسلامی در مواردی همچون واقعه ۵ آذر ۵۷ و مقابله با گروهکهای تجزیه‌طلب در اوائل انقلاب»، و «خوش‌درخشیدن سپاه و ارتش استان در دفاع مقدس» را از دیگر ویژگی‌ها و امتیازات این منطقه و نشان‌دهنده بیداری مردم دانستند و افزودند: به تک تک مردم، مسئولان و علمای شیعه و سنّی استان گلستان، سلام و اظهار محبت، اعتماد و اخلاص می‌کنم.

سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه

همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که سخنران اصلی اجلاسیه بود، طی سخنانی اظهار داشت : فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضای شورای سیاستگزاری اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان که 15 آذرماه برگزار شد ، نشان میداد که چقدر از شما راضی هستند که راه شهدا را زنده نگه داشتید، ان شاالله در آینده نیز این محافل با همین نظم در دیگر استان ها برگزار شود، امیدوارم همانطور که سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس نقش یکه ای در صیانت از نظام داشت در تداوم نیز اینگونه نقش آفرین باشد.

وی افزود: در این جلسات باید لباس احرام پوشید آنقدر که مقام تقدس این جلسات بالاست، مسئله شهید و مجاهدت در راه اسلام یک مسئله رکنی در تقویت انقاب اسلامی است ، در رسای پیامبر اکرم(ص)آمده است که هر کس اهل مجهادت نباشد لباس عزتمندی را از تن درآورده است، امام علی (ع) نیز فرموده اند آنانکه اهل مجاهدت نباشند لباس خواری به تن می کنند.

Ejlasiye 1

وی افزود: امروز برخی کشورهای منطقه که با پررویی در مورد ایران حرف میزنند در کنار صدام بودند و در حق کشور جنایت کردند، یکی از کشورها فقط 40میلیارد دلار به صدام کمک کرده بود که البته چندی پیش اظهار ندامت کرد، حضور مردم در صحنه این جنایت ها را دگرگون کرد، بیش از 200هزار شهید دادیم، چندین هزار جانباز تقدیم کردیم اما معادله تغییر کرد و تمام کشورهایی که علیه ما بسیج شدند درمانده شدند.

رئیس مجلس شورای اسلامی به پتانسیل های اقتصادی گلستان اشاره کرد و گفت: گستان از یک ظرفیت متنوع برای پرورش اقتصادی برخوردار است، در برنامه ششم توسعه در حال تلاش هستیم تا سیاست های اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم، قدرت مانور مناطق را در جهش مسائل اقتصادی بالا ببریم.

کنگره رزمندگان گلستانی در گنبد کاووس

همچنین برگزاری کنگره بزرگ رزمندگان اسلام در شهرستان گنبد کاووس نیز از جمله برنامه های مهم و محوری این اجلاسیه بود . سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در این مراسم اظهار کرد : برخی مسئولین در کشور ما نسبت به تجزیه تحلیل فتنه88 موضع ندارند، چرا؟! این فتنه بسیار خطرناکتر از جنگ بود، من را به عنوان یک کارشناس دفاعی امنیتی اگر قبول دارید خدمت شما عرض می کنم به هیچ وجه خطر هشت سال جنگ تحمیلی با خطری که فتنه 88 داشت قابل مقایسه نیست و نبوده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف از فتنه88 را سرنگونی انقلاب اسلامی و تضعیف نقش ولایت فقیه خواند و گفت: از معجزاتی که در فتنه88 شاهد بودیم حماسه 9 دی بود که در آستانه آن قرار داریم، در این روز حماسی یکصدا همه مردم به نقش بی بدیل ولایت فقیه پی بردند؛ در این هنگام حضار شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سر دادند که سردار جعفری در پاسخ ابراز کرد که باید دقیق بر این شعارها واقف و آگاه شویم و این ضدولایت فقیه را بشناسیم.

11

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: ملاک و معیار ما باید نسبت به انقلابی بودن روشن شود، این جلسات باشکوهی که برای این عزیزان برگزار می شود باید ما را متوجه کند چه گروهی و چه کسانی بدنبال ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی هستند در غیر این صورت گرامیداشت یاد شهید و زیر پا گذاشتن اهداف آنان با هم منافات دارد.

وی تصریح کرد : وحدت شکن سیاسی کسی است که با محور وحدت یعنی «ولی فقیه» مخالفت می کند، ولی فقیه بر اساس قانون اساسی هدایت کننده مسائل مختلف سیاسی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، دفاعی و دیگر مسائل است اوست که باید حرفش فصل الخطاب و تعیین کننده مسیر انقلاب اسلامی باشد.

فرمانده کل سپاه گفت : هر کس، هر گروه و هر جریان سیاسی که با جهت گیری هایی که شخص ولی فقیه تعیین می کنند مخالف باشد، هر کس هر کس که با فرماندهی و با خط مشی های تعیین شده و اعلام شده ولی فقیه مخالفت کند وحدت شکنی کرده است.

همایش اسوه های صبر در علی آباد کتول

تجمع بانوان ، همسران و مادران شهدا در برنامه اسوه های صبر در علی آباد کتول نیز از ضرورت و اهمیت توجه به نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن پرده برداشت . سردار مرتضی قربانی رئیس باغ موزه دفاع مقدس کشور در این مراسم گفت : عزت و آرامش و سربلندی که داریم از آن اطاعت از قرآن، ائمه و ولایت فقیه است و برای این عزت و آزادی و برای اینکه بتوانیم مدافع مظلوم باشیم ۷هزار زن شهیده، ۸هزار زن جانباز و در استان شماهم ۳۶ زن شهیده تقدیم اسلام کرده ایم.

فرمانده لشگرویژه ۲۵کربلا  در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: تصاویر زنان شهیده که با چادر و مقنعه دیده می شود نشان از توجه و اهمیت آنان به حجاب است، الگو زنان ما باید آیات قرآن ،پیغمبر اسلام ،حضرت مریم،آسیه،حضرت خدیجه(س) و حضرت فاطمه(س) و شهدا باید باشند که همگی در تاریخ می درخشند.

Kongere osve 1

سردار قربانی گفت:مجاهدت و مبارزه در اسلام و در انقلاب اسلامی زنان ما برای حفظ اسلام ،قرآن و حفظ حرمت دین بوده است و ما خوشبختانه به برکت ولایت فقیه این عزت و سربلندی را دراختیار داریم.زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد دنیای استکبار از ترس حقیقت جویی و حقیقت دوستی ایران اسلامی با ما دشمنی کرد و اولین سرمایه گذاری آنان بر صدام رئیس جمهور رژیم بعث عراق بود که با جانفشانی های مردان و زنان ایران اسلامی با شکست روبرو شد.

وی اظهارداشت:در دوران دفاع مقدس واحدهای حساس لشگر ویژه ۲۵ کربلا از استان گلستان بودند و شهدای شما حماسه های فراوانی در دوران دفاع مقدس خلق کردند.فرمانده لشگرویژه ۲۵کربلا تصریح کرد:شهدای بسیاری از این استان گلستان و شهرستان علی آبادکتول با درجه سرتیپی در دوران جنگ در خط مقدم جبهه شهید شدند و این نشان از همدلی و ایثار این عزیزان بود.

یادواره لاله های خونین در باغ موزه دفاع مقدس تهران

در راستای اجلاسیه چهارهزار شهید استان گلستان یادواره لاله های خونین گلستان 25 ابان ماه در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد.

امیر دریابان شمخانی در این مراسم اظهار با بیان این مطلب مهمترین دلیل موفقیت ها و پیشرفت های انقلاب اسلامی را شناخت صحیح و عمیق نسبت به ماهیت دشمنان و اقدامات آن ها وقدرت سازی با بهره گیری از ظرفیتهای بومی برای مقابله با تهدیدات دانست.نماینده مقام معظم رهبری، از استان گلستان به دلیل تنوع قومی و مذهبی آن به عنوان ایران کوچک یاد کرد و اظهار داشت: 600 شهید اهل سنت در این استان نماد همزیستی و مشارکت همه ایرانیان برای قدرت سازی در مسیر دفاع از ارزشها و منافع ملی است.

شمخانی

شمخانی گفت: گلستان ،سرزمین فرصت های فراوان برای توسعه و پیشرفت به دلیل دسترسی به دریا، سرزمین حاصلخیز، اقوام متنوع، مرز جغرافیایی با کشورهمسایه و روحیه جهادی و دارا بودن مردمی سختکوش است.با وجود این مولفه ها این استان بایستی در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی پیشتاز باشد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تاثیر راهبرد تاریخی امام (ره) در پیروزی رزمندگان اسلام که با محور قرار دادن جنگ، همه ظرفیتها را به سمت موفقیت در این عرصه هدایت کرد اظهار داشت: طی سالهای متمادی مقام معظم رهبری با تعیین شعارهای سال، راهبرد محور بودن اقتصاد در مجموعه برنامه ها و اقدامات را مطرح کردند که باید از سوی آحاد جامعه مورد توجه و اقدام قرار گیرد.

وی ضمن فراخواندن جوانان و خانواده ها به هوشیاری در برابر ترفندهای نظام سلطه در این خصوص تصریح کرد؛ مسیر حرکت کشور تحت تدابیر ولی فقیه و با همراهی آحاد ملت به سمت موفقیت و آینده ای روشن در حرکت است.

برگزاری یادواره شهدای دانشجو با حضور سردار سلامی

به مناسبت 16 اذرماه روز دانشجو ، کنگره بزرگ شهدای دانشجو گلستان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد . جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دوران پیچیده‎ترین توطئه‎های استعمار نوین، هدایت و راهبری امت اسلام را به عهده دارد، گفت:مقام معظم رهبری موجب توقف سیاست جهان‎خواران و توقف گسترش استیلاطلبیِ استکبار بر اسلام شدند و با الهام‌بخشی و روح آگاهی در ضمیر ملت‎های مسلمان، جغرافیای سیاسی جهان اسلام به جغرافیای یک انقلاب وسیع و با نگاهی علیه دشمنان بشریت و اسلام تبدیل کردند.

سردار حسین سلامی از 4 هزار شهید استان گلستان به عنوان سروهای بلندقامت این سرزمین یاد کرد که همچون کهشکشانی از ستارگان پرفروغ بر آسمان این استان هستند، ابراز کرد:شهدا حاملان فکر برتر، اندیشه والاتر و آگاهی ملت هستند.

Kongereh 1

وی دو قشر را در انقلاب اسلامی بسیار موثر و تاثیرگذار خواند که نقش پیشگام و قوه پیشران حرکت عظیم انقلابی بودند و اظهار کرد:روحانیون و در راس آن امام راحل و مقام معظم رهبری؛ همچنین دانشجویان به عنوان پرچمداران آزاداندیشی، استکبارستیزی، عدالت‎خواهی، کرامت‎خواهی، اسلام‌طلبی و استقلال‌خواهی در مفهوم حقیقی قشر تاثیرگذار در انقلاب اسلامی بودند.

وی ادامه داد:کسانی که به همراه سردار شهید تهرانی‎مقدم توانستند موشک بالستیک را که با سرعت چند برابر سرعت صوت وارد فضا کنند از همین دانشگاه‎ها فارغ‎التحصیل شدند، آنها که توانستند پهبادهایی تولید کنند که 3 هزار کیلومتر مساحت را بدون سرنشین طی کند و از هر نقطه‎ای عکس و فیلم بگیرد و در هر منطقه‎ای عملیات، پرتاب راکت و موشک انجام دهد و همین مساحت 3 هزار کیلومتر را برگردد جزو فارغ‌التحصیلان دانشگاه‎ها بودند.

برگزاری کنگره شهدای روحانی در گرگان

یکشنبه 21 آذرماه مصلی گرگن شاهد برگزاری کنگره شهدای روحانی استان گلستان با حضور خیل عظیم روحانیون بود . سخنران این مراسم سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی بود .

تولیت آستان قدس رضوی در بخشی داز سخنانش به تفاوت نصایح عالمان دینی با دیگر ناصحان جهات اشاره کرد و ابراز داشت: خیلی ها در دنیا سخنان به حق می گویند و مردم را به صداقت و صلح و خوبی ها دعوت می کنند و مسلمان هم نیستند اما تفاوت آنها با روحانیت ما در «بروید و بیایید» است، یکی دنیا را سوق می دهد که بروید خوب شوید اما دیگری می گوید من در قله هستم شما نیز بیایید به این جایگاه برسید، یعنی خود هم عالِم و هم عامِل است.

toobagolestan.ir8

وی تأکید کرد: تعداد شهدای عالیقدر روحانیت ادله این سخن است، در رقم اقشار کشور بالاترین رقم شهدا برای قشر روحانیت است این به آن معناست که جامعه بشری بداند ما به مردم نمی گویییم بروید، می گوییم بیایید چرا که خود عامل هستیم.

رئیسی افزود: رمز اینکه امام(قدس سره) دلها را تسخیر کرده اند و یا اینکه در زمان یک بیماری کوچک برای مقام معظم رهبری 400 میلیون پیامک فقط برای اظهار ارادت می آید عامل بودن و در قله بودن آنهاست، به رغم بایکوت عظیم خبری دنیا مقام معظم رهبری دلهای مردم را تسخیر کرده اند.

 وی همچنین خاطرنشان کرد: کرامت حالتی در انسان است که نمی گذارد انسان مغلوب شود چه مغلوب هوای نفسانی و چه مغوب شیاطین بیرون، انسانی که مغلوب نشود کریم است فذا شهیدان ما قب از آنکه شهید باشند کریم هستند.

رئیسی متذکر شد: شهیدان روحانی کسانی هستند که هم مداد علما را دارند و هم دماء شهدا را از آن خود کردند.

برگزاری یادواره شهدای اهل سنت در آق قلا

600 شهید اهل سنت استان گلستان بهانه ای شد تا در اولین اجلاسیه ملی چهار هزار شهید استان گلستان سهم مهمی به اقوام داده شود و در همین راستا کنگره بزرگ شهدای اهل سنت 17 آذرماه  در شهرستان آق قلا برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین تقوی رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور در این مراسم گفت: استکبار می‎ خواست خط مقاومت را در سوریه بشکند اما با هدایت مقام معظم رهبری و جان فشانی مدافعان حرم نقشه دشمن به سرانجام نرسید.

وی همچنین گفت: وهابیت و تکفیری عامل تفرقه هستند، آنها در صدد جدایی بین مسلمانان هستند و همه باید نسبت به این مساله هوشیار، آگاه و بیدار باشیم.

AhlSonanat36

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود اقوام، مذاهب و نژادهای مختلف در گلستان، اظهار داشت: این استان نمونه‎ ای از وحدت شیعه و سنی است بطوریکه این اتحاد برای دیگر کشورها هم می تواند یک نماد باشد ،همه بدانند اگر فرد یا افرادی در گوشه و کنار کشور حرف‎ های تفرقه ‎انگیز می ‎زنند؛ این خارج از مسیر ولایت و خط نظام است.

تقوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان گفت: برگزاری یادواره ها همچون یادواره شهدای اهل سنت که امروز برگزار شد، در راستای ترویج فرهنگ‎ ایثار و شهادت بوده و مسئولیت همه ما نیز پاسداری از آرمان شهیدان است.

یادواره شهدای کارمند استان گلستان

برگزاری یادواره شهدای کارمند نیز از جمله برنامه های محوری برگزار شده طی اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان بود . معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در آئین گرامیداشت یادواره 124 شهید کارمند استان گلستان در گرگان گفت : همه افرادی که در ایران اسلامی زندگی می‎کند مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی هستند.

سردار سرتیپ محمدحسین سپهر گفت : امروز جوش و خروش و بیداری اسلامی نشات گرفته از خون شهدا وارزش های والای شهیدان انقلاب اسلامی هستند و  تبیین انتظارات و عمل به وصایای شهدا اساسی ترین وظیفه ماست .

KaRMAND 1

سردار سپهر مبارزه با استکبار و صهیونیست ، وابسته نبودن به غرب وشرق ، حضور در تمام صحنه ها ، دفاع از ارزش ها ، حفظ حجاب ، تقویت تقوا وانقلابی گری ، اطاعت از ولی فقیه از مهم ترین وصایای شهداست  ، عمل به راه شهدا ، ارزش ها و اهداف والای انقلاب را استمرار می بخشد .

وی تلاش برای ساخت دولت و جامعه اسلامی ، استکبار ستیزی ، مبارزه با فساد و تولید علم را از توصیه های رهبرمعظم انقلاب عنوان کرد و گفت : بصیرت وبیداری ، دشمن شناسی ، انس با روحانیت و حفظ معنویت موجب نقش بر آب شدن دسیسه دشمنان می شود  و تنها راه عبور از هجمه های دشمنان را دوری از فرهنگ غرب ، تقویت اقتصاد مقاومتی ، حمایت از کالاهای ایرانی و خدمت صادقانه بیان کرد .

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم شمال کشور

سردار علی فضلی شامگاه 13 مهرماه در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم شمال کشور و در پانزدهمین یادواره شهدای روستای یساقی کردکوی با گرامیداشت یاد شهدای اسلام، انقلاب، مدافع حرم، مقاومت اسلامی و ۴ هزار شهید استان گلستان اظهار کرد: خون‎های مقدس و مطهر ۴ هزار شهید شیعه و سنی استان گلستان در هم تنیده شد تا با این راه از اسلام، انقلاب و پرچم رسول اکرم (ص) پاسداری کنند.

وی با اشاره به تفاوت‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امام (ره) پس از پنج دهه که با اشراف به تاریخ برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبارزه و مجاهده کرد برای جلوگیری از تکرار تاریخ در زمان آماده شدن مردم ایران با همراهی علما، شهدا و مردم ایران به میدان آمدند تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران رقم خورد.

img_9440

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران سه رکن اساسی قرآن، عترت و مردم دارد، افزود: مردم ایران در دفاع از دین و پرچم رسول اکرم (ص)  از تاریخ پیشی گرفتند.گسترش اسلام ناب محمدی در میان کشورهای اسلامی نشات گرفته از قرآن، عترت و مردم است

وی با بیان اینکه مردم از امام (ره) و امروز نیز از مقام معظم رهبری آموختند که سرسوزنی در مقابل دشمن کوتاه نیایند، بیان کرد: مردم ایران می‎دانند و آموختند که در برابر ظلم و جور دشمن هیچگونه ترس و واهمه‎ای از مستکبران بزرگ و کوچک نداشته باشند.

جانشین سازمان بسیج گسترش اسلام ناب محمدی در میان جوامع و کشورهای اسلامی را نشات گرفته از سه زاویه قرآن، عترت و مردم دانست و یادآور شد: امروز مردم ایران در سراسر جهان به عنوان الگوی مقاومت شناخت می‌شوند.

سردارصادقی : 246 برنامه در اجلاسیه اجرا شد

سردار رحمت الله صادقی دبیرکل اجلاسیه 4000 شهید استان به اقدامات انجام شده ذیل اجلاسیه اشاره کرد و گفت : 246 برنامه متنوع فرهنگی و هنری و رزمی و ورزشی در این اجلاسیه برگزار شد.

وی جمع آوری اطلاعات و اسناد شهدای استان، تولید برنامه تلویزیونی کوتاه روزشمار شهدای استان در سیمای گلستان، تولید مسابقه رادیویی ایثار و شهادت و برنامه رادیویی یک جرعه عاشقی و سرداران و امیران شهید، غنی سازی برنامه تلویزیونی افلاکیان، تولید سریال 13 قسمتی «بازگشت» با هنرنمایی بازیگران مشهور، تولید فیلم کوتاه «این خانه پلاک ندارد» و چهار فیلم پویانمایی از زندگینامه شهدا را از جمله این برنامه ها برشمرد.

dsc_5965

سردار صادقی برگزاری 1250 یادواره شهدا در سراسر استان و 500 یادواره شهدای دانش آموز در مراکز آموزشی آموزش و پرورش، برگزاری المپیاد ورزشی با حضور 2500 ورزشکار در 10 رشته، نمایش فرهنگی ورزشی رهگشا در شهرستان بندرگز، بازسازی عملیات والفجر8 در گنبدکاووس و تالیف و چاپ 118 عنوان کتاب با موضوعات دفاع مقدس، ایثار و شهادت و انقلاب اسلامی از جمله فعالیت های دیگر اجلاسیه 4000 شهید استان ذکر کرد.

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار