مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: با هدف پذیرایی و اسکان مسافران در ایام تعطیلات نوروز و تابستان، زائرسرا در امامزادگان و بقاع متبرک استان گلستان ساخته می‌شود.

امامزادگان گلستان به زائرسرا تجهیز می‌شود

حجت الاسلام سید جواد رئوف سیدنژاد صبح امروز در مراسم افتتاح زائرسرای امامزاده طیب گرگان اظهار داشت: در طرح میقات الرضا در 10 امامزاده شاخص استان گلستان زائرسرا و سوئیت برای اقامت مسافران احداث می‌شود.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: اجرای طرح میقات الرضا در 6 استان منتهی به بارگاه رضوی به‌منظور ترویج فرهنگ رضوی طراحی‌شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تصریح کرد: هم‌اکنون 3 امامزاده و بقعه متبرک استان گلستان دارای زائرسرا است.

رئوف تأکید کرد: طرح میقات الرضا (ع) طرح بسیار خوبی برای رونق گردشگری مذهبی است تا زائرین حرم رضوی از اماکن مذهبی استان دیدن کنند و با جاذبه‌های گردشگری و مذهبی استان گلستان آشنا شوند.

وی افزود: زائرسرای امامزاده طیب قرن آباد گرگان با 8 سوئیت و 350 میلیون تومان اعتبار ساخته شده که مرحله دوم آن نیز امروز آغاز شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: در مجاورت این امامزاده موزه آثار باستانی امامزادگان استان گلستان نیز احداث خواهد شد.

رئوف با اشاره به اینکه هزینه ساخت این زائرسراها با اعتبارات دولتی و کمک‌ها و نذورات مردمی است، افزود: زائرسرای امامزاده ذکریا نیز امروز به صورت همزمان افتتاح شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار