سازندگان پیام رسان موبوگرام نسبت به اظهارات اخیر مدیر عامل تلگرام مبنی بر قدیمی و نا امن بودن این پیام رسان به عنوان یک نسخه پیشرفته فارسی از تلگرام واکنش نشان داده‌اند.

عکس العمل سازندگان موبوگرام !!

به گزارش گلستان24،‌ سازندگان پیام رسان موبوگرام به عنوان یک نسخه پیشرفته و فارسی از نرم افزار تلگرام نسبت به اظهارات اخیر پاول دروف، مدیر عامل تلگرام مبنی بر نا امنی و قدیمی بودن موبوگرام واکنش نشان داده‌اند.

یکی از اعضای تیم تولید پیام رسان موبوگرام شب گذشته در توییتر به پاول دروف گفت:

در موبوگرام امکان تغییر تنظیمات پروکسی وجود دارد. موبوگرام منسوخ نیست و نسخه جدیدی از آن در روز گذشته منتشر شده است.

پاول دروف، مدیر عامل تلگرام در جواب اظهارات تیم تولید پیام رسان موبوگرام اعلام کرد:

من بررسی خواهم کرد، ولی احتمال نقض حریم خصوصی در این برنامه و سایر برنامه‌های غیر رسمی هنوز یک نگرانی است. ما به زودی راهی برای رفع این مشکل پیدا خواهیم کرد.

جالب است بدانید که توییت جنجالی پاول دروف، مدیر عامل تلگرام در حالی منتشر شده که یک کاربر ایرانی بدون تحقیق اظهار کرد که موبوگرام دارای قابلیت پروکسی نیست و مدیر عامل تلگرام نیز بدون هیچ  تحقیق و اطلاعاتی در رابطه با این نسخه غیر رسمی تلگرام پیشنهاد کرد که به دلیل نا امنی و قدیمی بودن کاربران از موبوگرام استفاده نکنند.

گفتنی است که موبوگرام از شرکت نرم افزاری هانیستا به عنوان یک نسخه فارسی و پیشرفته با قابلیت‌های فراوان در ایران حتی با وجود قیمت ۵ هزار تومانی، فروش بالایی در مارکت‌های اندرویدی و تعداد نصب بالایی داشته است.

/ کلیک

ارسال نظر

آخرین اخبار