به مناسبت بزرگداشت روز شهدا پس از سالها این مدیر و مسئولان اداره کل ارشاد استان و شهرستان بودند که یاد جانباز رامیانی و خانواده اش زنده کردند.

مدیر کل ارشاد گلستان یاد «جانباز رامیانی» را زنده کرد+تصاویر

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام «علی اصغر فضیلت» مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، »طیبه رجنی» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان، «حسین قلندری» مشاور مدیرکل در امور ایثارگران، «احمدگلچین» مسئول روابط عمومی به همراه چند تن از مسئولین دیگر این اداره به منظور پاسداشت و تکریم مقام شامخ ایثارگران با «غلامرضاغفاری» جانباز رامیانی و خانواده وی دیدار و گفتگو کردند.

"غلامرضا غفاری" متولد 1341 است که در سال 64 و در 23 سالگی برای دفاع از میهن اسلامی عازم میدانهای جنگ حق علیه باطل شد.

وی در همان سال در منطقه عملیاتی جزیره مجنون از ناحیه سر و نیمه چپ بدن، کمر و دو پا مجروح و از ناحیه سر دچار موج گرفتگی شد.

این جانباز همچنین در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو شیمیایی شد.

رجبلو همسر جانباز با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: این دیدار اولین حضور یک مسئول بعد از سالهای طولانی از مجروحیت همسرم است و از خوشحالی قادر به صحبت نیستم.

غفاری در تکمیل صحبتهای همسرش بیان کرد: در سال 85 در یک ماموریت کاری دچار تصادف شدم و به رغم اینکه خسارت زیادی به من و خانواده ام وارد شد هیچ یک از مسئولین وقت استانی و شهرستانی جویای احوال ما نشدند.

این جانباز با بیان اینکه مردم قدر این انقلاب را بدانند و حمایت کنند، گفت: در آن زمان بصورت حضوری به میدان جنگ می رفتند ولی اکنون باید نوجوانان و جوانان ما با تحصیل پشت سنگرهای مدرسه و با قلم های خود از  انقلاب دفاع کنند.

گفتنی است، در هفته دفاع مقدس رجنی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان از این جانباز و خانواده اش دیدار کرد.

 

 

انتهای پیام/گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار