رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان :

رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان گفت: آثار برگزیده جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان برای رقابت در سطح کشور به جشنواره رسانه‎ای ابوذر کشور راه پیدا می‎کند.

جشنواره ابوذر به دنبال ارتقاء فضای رسانه ای است / آثار برتر به جشنواره کشوری ارسال می شود

به گزارش گلستان 24 ؛علی منصوری رضی رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه جشنواره رسانه ای ابوذر با 3 محور اساسی در گرگان اجرا خواهد شد، اظهارکرد: جشنواره رسانه‎ای ابوذر با نگاه ارتقاء کمی و کیفی در حوزه رسانه‎ای و بهبود فضای رسانه‎ای استان با توجه به اهداف در نظر گرفته شده جشنواره ‎برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه می خواهیم نگاه نو در بین اصحاب رسانه استان ایجاد کند ، تصریح کرد: جشنواره رسانه‎ای ابوذر درصدد این است که با بازنگری آثاراصحاب رسانه استان گلستان با اهداف تعیین شده به هدایت رسانه‎ها نسبت به اهداف عالی و متعالی نظام جمهوری اسلامی اقدام کند.

رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه آثار جشنواره در دو مرحله مقدماتی و نهایی مورد بررسی قرار می گیرد ، افزود: رسانه ها استقبال خوبی را در دو سال برگزاری این جشنواره داشته اند که در سال گذشته حدود یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

وی اذعان داشت:  بسیج رسانه در تلاش است با برگزاری این قبیل جشنواره ها در ایفاء نقش خبرنگاران برای حوزه وظیفه انقلابی آنها کمک کند.

منصوری خاطرنشان کرد: آثار برگزیده جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان برای رقابت در سطح کشور به جشنواره رسانه‎ای ابوذر کشور راه پیدا می‎کند.

انتهای پیام/


منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار