یادداشت//

با این که مدت زیادی از انتخابات شورای شهر گرگان می گذرد،ولی همچنان اعضای شورای شهر از انتخاب فردی مدبر برای تصدی پست شهرداری باز مانده اند.

گرگان همچنان در انتظار شهردار

به گزارش گلستان 24؛ماه ها و روز ها می گذرد، گرگان به عنوان مرکز استان گلستان و بزرگترین شهر استان همچنان بدون شهردار مانده است و هیچ برنامه ای برای آبادانی شهر تدوین نشده و وجود ندارد.

ثابت قدم منتخب شواری شهر گرگان برای تصدی پست شهرداری، توسط وزات کشور رد صلاحیت شد وبعد از این نیز اعضای شورای شهر گرگان همچنان با وعده و عید ها انتخاب شهردار را پشت گوش می اندازند.

هر روز که می گذرد جز عقب ماندگی برای شهر توریستی گرگان چیز دیگری حاصل نمی شود و پاسخگوی این مسئله باید کسانی باشند که در ساختمان سفید شورای شهر نشسته اند.

حداقل چندین ماه زمان می برد تا شهردار یک شهر بزرگ برای برای پیشبرد اهداف خود برنامه ریزی و برای عمران وآبادانی شهر برنامه ای هدفمند تدوین کند.

این مسئله عمق این بی نظمی ها را در مدیریت شهری نشان می دهد،یعنی اگر همین امروز شهردار انتخاب شود حداقل چند ماه زمان میبرد برای تدوین برنامه جامعه شهری و آسیب شناسی شهر که به مدیریت خود شهردارانجام می شود.

مردم منتظر تحقق آن برنامه هایی هستند که وعده آنها توسط شهردار سابق داده شد بود،وعده های نظیر شهر بازی مدرن،تله کابین و دیگر پروژه هایی که برای ساخت آن برنامه ریزی شده بود.

علت این که شهردار سابق در بین مردم محبوبیت پیدا کرده بود و اعضای فعلی شورای شهر هم توانستند رای بالایی از مرم بگیرند همین وعده ها و پروژه های برنامه ریزی شده بود.

حال که دیگر صادقلویی در میان نیست و برخی از اعضای شورای شهر نسبت به روی کار آمدن وی اعتقادی ندارند،باید در خصوص اجرای این طرح ها و پروژه ها تلاش و با انتخاب شخصی مدیر برای تصدی مدیریت شهری گرگان احساس مسئولیت خود را نسبت به پیشرفت گرگان نشان دهند.

 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

  • مشتریان امید جلین
    0

    واکنش دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی به اتهامات یک نماینده درباره تجارت شکر و بدهکاری بانکی ............................... مکارم شیرازی گفت که ما کلی بدهکار بانکی داریم........... به یه عده خاص وام درشت می دهند و پول مردم در تعاونی امید جلین که کاسپین شده را نمی دهند........... مردمان زیادی از استان گلستان مشتری امید جلین هستند و پول شاان را هنوز دریافت نکردند......... اما نمایندگان مجلس ، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان سکوت کردند!!!!!!!!!!!!!!! اما رسانه ها هم سکوت کردند تا حق بسیاری از مشتریان و خانواده شان خورده شود............... مراجع تقلید به داد مردم برسید که دزدی بیداد می کند.........

آخرین اخبار