فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان گفت: ظرفیت روستا‎ها و شهرداری‎ها باید در اختیار گردشگری قرار داشته باشد و بوم‎گردی و توانمندی روستایی محور توسعه گردشگری در شهرستان گرگان است.

اقامتگاه‌های بوم‌گردی در شهرستان گرگان افزایش یابد

به گزارش گلستان24،​ سید عباس حسینی صبح امروز در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: بحث گردشگری قسمتی است که می‎تواند بخش اقتصاد ما را متحول کند.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه در بخش میراث فرهنگی اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد و امیدواریم در سال آینده نیز وضعیت‎ اعتبارات بهتر شود.

فرماندار گرگان گفت: در سال گذشته 31 میلیارد تومان اعتبار در اختیار شهرداری‎ها و دهیاری‎ها قرار دادیم و از این اعتبارت  می‎توانیم در زمینه بوم‎گردی نیز بهره‎گیری کنیم.

حسینی ظرفیت روستا‎ها و شهرداری‎ها باید در اختیار گردشگری قرار داشته باشد، ادامه داد: یک چهارم جمعیت استان در اختیار شهرستان گرگان است و این منطقه توانسته رنگین کمانی از اقوام را تشکیل دهد و باید از این فرصت برای معرفی به جامعه بیرونی  در نظر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر در نزدیکی شهر آب‎بندانی وجود دارد و برای مباحث قایق‎رانی در نظر گرفته شود می‎تواند به جاذبه‎ای برای گردشگران تبدیل شود.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: کارتون به دست‎ها برای اقامتگاه‎های سوئیت چهره  گردشگری شهر را یک مقدار خراب کردند و با دستگاه‎های انتظامی باید به ساماندهی این وضعیت کمک کنیم.

حسینی فرماندار گرگان

حسینی با بیان اینکه در سال تحویل امسال ثبت‎نام از افرادی که می‎خواهند کاندید شورای شهر و روستا باشند در فرمانداری داریم و این موضوع عید امسال را نسبت به سال‎های گذشته متفاوت کرده است، گفت: امسال در ورودی شهر به دنبال این هستیم فضای بوم‎گردی و توانمندی روستایی در نظر گرفته شود.

وی  افزود: دستگاه‎های خدمات‎رسان با نگاه همدلی  می‎توانند نسبت به توسعه گردشگری در استان گلستان کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار