با اهدای یک قطعه زمین انجام می‌شود

در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان کردکوی، یک قطعه زمین در محوطه پارک بازی این شهرستان به جهت راه‌اندازی مرکز فرهنگی‌هنری کانون اختصاص یافت.

راه‌اندازی مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در کردکوی

به گزارش گلستان24،به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، سرپرست شهرداری کردکوی در این جلسه، نیازهای کودکان و نوجوانان را در زمینه‌ی فعالیت‌های فرهنگی و مهارتی ضروری دانست و از واگذاری این زمین به جهت راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان تنها نهاد فرهنگی‌تخصصی در حوزه کودک و نوجوان ابراز خرسندی نمود.

بهروزکوه‌نشین اظهار کرد: کانون به دلیل مهارت و تخصصی که در زمینه کار با کودکان دارد می‌تواند سهم مهمی در رشد و پرورش دانش‌آموزان این شهرستان داشته باشد.

همچنین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، ایجاد زمینه‌های رشد و پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۶ الی ۱۸ سال و شناسایی و شکوفایی استعداد و خلاقیت و ذوق هنری و ادبی آنها را از جمله ماموریت‌های کانون برشمرده و اظهار امیدواری کرد تا با ایجاد مرکز فرهنگی‌هنری کردکوی در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور پررنگ کودکان و اولیای آنها در این مرکز بوده و بستر مناسب برای تربیت نسلی خلاق و اهل فکر و اندیشه و شاعران و نویسندگانی توانا فراهم شود.

عبدالرحیم‌ سیفی اظهار کرد: این زمین به مساحت ۳۰۰ متر در مجاورت شهرداری و محوطه پارک بازی این شهرستان واقع شده و عملیات احداث آن توسط اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به زودی انجام خواهد شد.

گفتنی است کردکوی تنها شهرستانی است که فاقد مرکز فرهنگی‌هنری بوده و با احداث کانون، کودکان و نوجوانان این شهرستان به زودی از نعمت کتاب و سایر خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری بهره مند خواهند شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار