حجت الاسلام سید علی طاهری؛

رئیس دانشگاه آزاد استان گلستان: خدمت رسانی به مردم جزء اصلی ترین عناصر دوست داران امام حسین (ع) است.

برخی از اعضای خانواده ی امام (ره)  به ساده زیستی ایشان توجه ای نمی کنند/ شایعه یکی از ابزار های جنگی دشمن است

به گزارش گلستان24؛ حجت الاسلام سید علی طاهری با حضور در مراسمات مسجد امیر (ع) در شب های عزاداری ماه محرم به عنوان سخنران این مجلس، گفت: امروز هم ما راه امام حسین (ع) را آشکار می بینم؛ مسیر امام حسین (ع) چیست؟ دفاع از دین، دفاع از مظلوم، دفاع از اسلام، و انقلاب اسلامی برای پیروی از راه امام حسین (ع) شکل گرفته و آنهایی که در مسیر انقلاب حرکت می کنند در راه امام حسین هستند.

او ادامه داد: نکته ایی که اگر امروز به  آن توجه شود بخش مهمی از مسائل جامع  ما حل میشود، این عبارت "اِنی سِلْمٌ ِلِمَنْ سالَمَکُمْ" است، آیا امروز عموم مردم ما امام حسینی اند یا یزیدی؟ در کشور ما عموماً امام حسینی هستند و عده ایی روحیه یزیدی دارند؛ حالا درست است که آن چیزی که امام حسین (ع) انتظار دارد نیستیم اما از دشمن امام حسین (ع) که بدمان می آید!

وی خاطرنشان کرد: اگر من میخواهم به این عبارت عمل کنم آیا میتوانم در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کنم؟ و بگویم امام حسین (ع) من با دوستانت دوستم اما زمانی که به ما رجوع کنند کارشان را خوب انجام ندهم؟

طاهری با اشاره جنگ نرمی که علیه کشور شکل گرفته است، تصریح کرد: گاهی اوقات جنگ، جنگ فرهنگی است و الان هم جنگ فرهنگی، سیاسی اجتماعی و ... اینا همه با هم همراه بر علیه نظام اسلامی شده اند.

وی یادآور شد: یکی از ابزار های جنگ سیاسی پخش کردن شایعه است، الان هم که می بینید در فضای مجازی یک خبر دروغ و بی اساس و غیر واقعی علیه نظام و  انقلاب و بر علیه تصمیمات نظام منتشر میشود و خیلی راحت ما هم آن ها را در گروه ها و کانال ها انتقال می دهیم و نقل میکینم، اما دو روز بعد، یا یک هفته بعد این خبر تکذیب می شود ولی افراد زیادی از تکذیب آن مطلع نمی شوند.

رئیس دانشگاه آزاد استان گلستان با بیان اینکه باید در جنگ با دشمن اسلام و امام حسین (ع) به وظیفه مان عمل کنیم، خاطرنشان کرد: اگر مطلبی را در جای نقل کردند یا جایی خوانده شد تا یقین نداری به درستی اش، توجه ای به آن نکن چرا که گوش و چشم و دل تو باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: در جنگ فرهنگی هم دشمن همه ی توان خود را گذاشته تا ما را در این جنگ شکست دهد و ما باید هوشیار باشیم  و به وظیفه خودمان عمل کنیم.

حجت الاسلام سید علی طاهری بااشاره به زندگی امیر کبیر، گفت: امیر کبیر وقتی حکم وزیری اش به دستش رسید به منزل رفت و به همسرش گفت: من مثل قدیم نمیتوانم برایت خرج کنم، زنش گفت: تو الان مقامت بالاتر رفته و حقوقت بیشتر شده چرا میگویی نمیتوانم مثل قدیم برایت خرج کنم؟

امیر کبیر نیز، گفت: الان دیگر مردم به دید دیگری مرا نگاه می کنند، از من توقع ندارند سطح زندگیم بالاتر باشد، قبلاً این مسئولیت را نداشتم، اما اکنون که مسئولیت دارم باید رعایت کنم.

وی یادآور شد: امیر کبیر  در زندگی کردندش خیلی چیز ها را رعایت میکرد، چرا بعضی ها در کشور ما می شوند امیر کبیر ولی رعایت نمی کنند؟ بعضی ها سریع خورده نگیرند که چرا طاهری فقط اصلاح طلبان را نقد میکند، خیر اینطور نیست افرادی را هم در اصولگرا ها داشتیم که این مدلی باشند و نسبت به آن ها هم انتقاد داریم.

نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساده زیستی امام (ره)، اظهار کرد: هر کس از این شیوه ساده زیستی امام (ره) و امام خامنه ایی فاصله بگیرد، مورد انتقاد است، میخواهد پسر امام باشد یا پسر آقا، الحمد الله همه این مسائل را رعایت می کنند اما برخی از اعضای خانواده امام (ره) رعایت نمی کنند، ان شاءالله خداوند هم ما و هم آنها را هدایت کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار