مقایسه کوتاه نظرات روانشناسان غربی با آنچه شبکه من و تو به دنبال القای آن است.

نسخه‌ زشت جنسی برای خانواده اصیل ایرانی + دانلود فیلم

به گزارش گلستان 24، برای تغییر سبک زندگی، شیوه های متعددی را می شود انتخاب کرد به نحوی که این شیوه ها به شماره نمی آید خصوصا اگر فضای  خوبی مثل رسانه، بستر انتقال این شیوه ها باشد. شاید بتوان در بین نسخه هایی که شبکه انگلیسی من و تو برای تغییر سبک زندگی خانواده های ایرانی می پیچد محورهایی را مشخص کرد که در هر موضوعی به فراخر ویژگی هایش شاخ و برگ پیدا می کند، یکی از محورهای اصلی آن دعوت به "حساسیت زدایی" و "اهمال کاری" است. دلیل محوریت این مطلب هم مطلب واضحی است چرا که نفس انسان بطور پیش فرض به گناه و انحراف گرایش دارد و اگر بتوان مانع آن که عقل و حساسیت های آن باشد را از سر راه برداشت، نفس انسان به تاخت به قهقرا خواهد رفت.

 

اما موضوعی که جدیدا این شبکه انگلیسی به آن پرداخته، رهاکردن نوجوان برای تجربه های عاطفی و جنسی گوناگون است!
کارشناس برنامه، نظارت والدین بر فرزند خود را با بهانه آزادی، مورد انتقاد قرار داده، ادعا می کند: "باید نوجوان را برای کند و کاو نیازهای عاطفی و جنسی اش راحت گذاشت" درواقع حرف اساسی این شبکه این است که نوجوان را باید برای شناخت فیزیولوژیک از خود و ارضای نیاز جنسی اش آزاد گذاشت تا به تنهایی و به هر شیوه ای که دوست داشت تجربه کند.

 

چشم پوشی از نظر اسلام در مورد حرام بودن آن و بیان ضررهای متعدد برای این مسأله، در این نوشتار به نظرات تعدادی از خیل عظیم متفکرانِ روانشناس و روان پژوه غربی می پردازیم که خلاف این نظر را دارند.


"کانت" در کتاب تعلیم و تربیت خود (ترجمه دکتر شکوهی - صفحه 78) می گوید:
"هیچ چیز به اندازه ی کام گرفتن از خود، ذهن و جسم را ضعیف نمی کند و این نوع شهوترانی به کلی با طبیعت آدمی مغایر است.اما این موضوع نباید از جوان پنهان بماند.باید آن را با همه ی زشتی اش پیش روی وی قرار داده، بگوییم که بدین طریق از تولید مثل خواهد افتاد و یادآور شویم که این عادت زشت بیش از هر چیز دیگری قدرت جسمی اش را تباه خواهد کرد، با این کار سبب پیری زودرس خویش خواهد شد وعقلش واقعاً ضعیف خواهد شد."

 

«موریس دبس» ، «سیلوانوس استال» ، «کوچتکف» و «لاپیک» از روانشناسان سرشناس جهانی هستند که به صراحت در این موضوع نظر دادند که ما برای اختصار از پرداختن به آن صرف نظر می کنیم.

 

«کینزی» یکی از محققانی است که سالیان دراز به تحقیق درباره ی مسایل جنسی نوجوانان و جوانان پرداخته است، در کتاب خود با نام "روانشناسی نوجوانی" در صفحه 102 در مورد کسانی که خود ارضایی می کنند می نویسد:
«نصف آنها به خلجانهای روانی منبعث از پشیمانی و ندامت مبتلا می شوند و در این میان عده ای فقط یک تا دو سال، ناراحت می گردند.درحالی که عده ی بیشتری در حدود شش سال و نیم دچار این گونه اضطرابات خواهند بود.» به عقیده ی کینزی،هیچ نوع فعالیت جنسی دیگری مثل استمنا، موجب ناراحتی و نگرانی خاطر زنان نمی شود.

 

در کتابی که دکتر استون و جمعی از روانشناسان در باب ناتوانیهای جنسی نوشته اند در صفحه 48 و 49 آن در مورد استمنا می نویسد:

"این عمل (استمنا) مبتلایان را به ضعف قوای شهوانی دچار می کند، شهامت و درستی از آنان سلب می شود.چه بسا اشخاصی هستند که درعنفوان جوانی دچار ضعف قوای روحی و جسمی به صورت مفرط می شوند.این عمل غیرطبیعی جنسی از لحاظ روابط نزدیکی که با حواس پنجگانه دارد،در درجه ی اول در چشم و گوش اثر می گذارد، علاوه بر اینها، تحلیل رفتن قوای جسمانی و روحانی، کم شدن خون، پریدگی رنگ، نقصان قوای حافظه، لاغری، ضعف و سستی زیاده از حد، بی اشتهایی، کج خلقی، عصبانیت دَوَران سر و آفتهای دیگر، مشکلاتی است که گریبانگیر مبتلایان به آن خواهد شد."

 

نکته جالب توجه در اظهارات این کارشناسان غربی، تاکید بر دادن شناخت به نوجوان نسبت به ضررهای این عمل است. مثلا کانت می گوید نباید ضررهای این عمل از جوان پنهان بماند و باید او را مطلع کرد. یا "کوچتکف" در کتب خود با تاکید بر ضرر این عمل علی الخصوص روی افراد بی اطلاع از ضررهای آن می نویسد استمنا دراشخاص بی اطلاع و بی تجربه، سبب رنج روحی عمیقی می شود. دقیقا خلاف آنچه که شبکه انگلیسی من و تو مدعی آن است.

 

آنچه که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد این موضوع است که حساسیت زدایی تنها وسیله ای است تا پدر و مادر، نوجوان و جوان خود را برای رسیدن به نقطه ی رهایی مطلق راحت بگذارند تا با موج و تهاجمی که به فرهنگ کشور می شود همراه شوند. بررسی این موضوع، نیاز به مقاله ای جدا و مفصلی دارد...

 

شبکه من و تو: نوجوان باید نیاز جنسی اش را در خلوت جستجو کند ـ دانلود

 

ارسال نظر

آخرین اخبار