رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک و خرازان استان گلستان؛

نصیری:علت گرانی چادر مشکی،واردات پارچه آن است،چرا که ما در داخل برخلاف پارچه مانتوهای نامتعارف تولید پارچه مشکلی نداریم.

پارچه چادر مشکی از خارج وارد می شود/ به فروشندگان لباس های نامتعارف بارها اخطار داده ایم

به گزارش گلستان 24؛یکی از مواردی که باعث شده تا سطح بی حجابی در جامعه رواج پیدا کند وجود لباس های نامتعارف و بعضا ارزان قیمت که ب آسانی در دسترس مردم است،می باشد.

در اکثر فروشگاه های سطح شهر مانتو های جلو باز تمامی ویترین ها را پر کرده اند،به نوعی که اگر فرد در خیابان در حال رفت و آمد باشد به خوبی انواع مدل های این لباس های زنند را مشاهده میکند.

در همین خصوص محمد هادی نصیری رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک و خرازان استان گلستان به خبرنگار ما گفت: ما در اتحادیه به فروشندگانی که لباس های غیر متعارف را برای فروش به مغازه های خود می آوردند اخطار می دهیم که البسه خود را جمع آوری و به مبدا بازگردانند.

وی با اشاره به اینکه اخطار های کتبی به این فروشندگان داده می شود،یادآور شد:بعد از این که فروشگاه ها به اخطار های ما توجه نکرده اند،بعضا برخی از این فروشگاه ها را با همکاری اماکن پلمپ کرده ایم.

نصیری با تاکید بر این موضوع که چندین سال است درگیر مسئله، فروشندگان لباس های نا متعارف هستیم،خاطرنشان کرد:برخورد هایی در این خصوص صورت گرفته و برخی از فروشندگان هم رعایت می کنند اما به محض اینکه نظارت کمیکم می شود این فروشندگان دوباره اقدام به فروش اینگونه لباس ها می کنند.

وی با اشاره به گسترش فروش این گونه لباس ها،تصریح کرد:به عنوان مثال اگر مانتو های جلو باز در برخی از فروشگاه های گرگان یافت نشود شخص خریدار لباس مورد نظر خود را از شهر های مجاور تامین می کند ویا حتی اقدام به دوخت مانتوی دلخواه می کند.

این فروشنده پوشاک با بیان اینکه فرهنگ سازی غلت ومد بودن باعث فروش اینگونه لباس ها می شود،اذعان کرد:وقتی لباسی مد می شود و فرد می خواهد آن لباس را برای خود تهیه کند نمی توانیم جلوی وی را بگیریم وباید برای حل این موضوع ابتدا فرهنگسازی صورت بگیرد.

 رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک و خرازان استان،با اشاره به گرانی چادر مشکی ،تصریح کرد:پارچه چادر مشکی از خارج وکشور های چینی وکره ای وارد میشود که افزایش قیمت دلار باعث چندبرابر شدن قیمت این چادرها شده در حالی که مانتو های جلو باز موجود در سطح فروشگاه های شهر ،تولید داخل است وقیمت نسبتا کمی دارد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار