ورود صدا و سیما به عرصه فیلم های با محتوای امنیتی و واقعی باعث شده تا مخاطب بیشتر به تلویزیون جذب شوند.

سریال گاندو حلقه گمشده تلویزیون ملی

به گزارش گلستان24؛بعد از گذشت 40 سال خط قرمز ها و حساسیت های بالای رسانه ملی که با هر انتقاد و ورود به عرصه های مختلف ارگان های کشور با چالش و مشکلاتی روبرو می شد،نشان از حساسیت بالای نهاد ها و سازمان های مختلف کشور نسبت به رسانه ملی بود که خط قرمز ها باعث مانور پایین در ساخت فیلم و سریال های مختلف شده بود.

یکی از چالش های مهم چندین سال اخیر ورود به سینما و سریال با موضوعات امنیتی کشور بوده که فیلم هایی مانند به رنگ ارغوان و قلاده های طلا اکران خود درگیر مباحث، و مشکلات جدی به همراه داشتند.

سریال گاندو که بر اساس پرونده های حقیقی جیسون رضائیان ساخته شده و قسمتی از نفوذ در ارکان های تصمیم گیر و اجرایی کشور را نشان داده است به خوبی توانسته با توجه به حفظ نکات امنیتی و مراقبت از خطوط قرمز ، قسمت هایی از پرونده را به نمایش گذارد تا علاوه بر نشان دادن زحمات نیرو های امنیتی به ارزش امنیت بالای کشور و کار گسترده امنیتی اشاره شود.

همانطور که پیش بینی می شد با پخش گوشه ای از عوامل نفوذ بر بستگان و نزدیکان مسئولین و مدیران بالای کشوری عناصر قدرت دولت سریع دست به کار شده و با اهرم های فشار سعی بر سانسور و تغییر قسمت هایی از سریال گاندو شدند و همانطور که مشاهده شد کلمه دولت و خواهرزاده رئیس جمهور از ادامه سریال حذف گردید.

سریال گاندو علاوه بر حفظ ارزش ها توانسته مخاطب پسند و تاثیر گذار باشد و تعداد زیادی از ببینده ها دنبال کننده این سریال جذاب شدند و با توجه به اهمیت نفوذ و هزینه های نفوذ در کشور لازم است رسانه ملی نگاه ویژه ای  به این فیلم هاداشته باشد.

ساخت سریال جذاب علاوه بر هشدار و هشیاری مردم نسبت به حرکت و حیله های دشمن در لایه های تاثیر گذار و تصمیم ساز کشور به نقش مهم و اهمیت نیرو های جان بر کف امنیتی ایران که دست توانمندی در  عرصه های مختلف دارند اشاره گردد و سریال گاندو میتواند شروع و حرکت خوبی در تولیدات مهم تلویزیون ایران باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار