به قلم حسن بیارجمندی :

فارغ التحصیل دانشگاه وزارت خارجه روسیه نوشت : تلاش برای درک مفهوم جنگ اطلاعاتی مانند این است که چند نفر نابینا بخواهند با لمس کردن بخش‌های مختلف یک فیل بگویند که این موجود چیست. جنگ اطلاعاتی نیز شامل بخش‌های مختلف و متعددی می شود.» و اکنون سریال گاندو براساس یک پرونده واقعی و کارگردانی حرفه ای ،آناتومی این فیل ناشناخته را درلایه لایه پنهان آن به تصویر کشیده و به راس آن نزدیک می شود!

گاندو تصویری شفاف از عمق یک جنگ اطلاعاتی پیچیده / مزیت چشمگیر گاندو برای جامعه اطلاعاتی جمهوری اسلامی

به گزارش گلستان24؛حسن بیارجمندی فارغ التحصیل دانشگاه وزارت خارجه روسیه طی یادداشتی نوشت: مارتین لیبیکی در کتاب «جنگ اطلاعاتی چیست؟» می‌نویسد «تلاش برای درک مفهوم جنگ اطلاعاتی مانند این است که چند نفر نابینا بخواهند با لمس کردن بخش‌های مختلف یک فیل بگویند که این موجود چیست.

جنگ اطلاعاتی نیز شامل بخش‌های مختلف و متعددی می شود.» و اکنون سریال گاندو براساس یک پرونده واقعی و کارگردانی حرفه ای ،آناتومی این فیل ناشناخته را درلایه لایه پنهان آن به تصویر کشیده و به راس آن نزدیک می شود!

اهمیت این سریال فاخر که جای آن در تمام این سالها برای افزایش سطح سواد اطلاعاتی جامعه نفوذ زده ما ، خالی بود ؛ در اوج موج ده ساله برنامه ریزی دشمنان را می بایست در رفع اغتشاشات اطلاعاتی عامه مردم با وجود حباب های گسترده اطلاعاتی در فضای مجازی و همچنین جبران قابل توجه افت کیفیت اطلاعات در نزد مردم دانست که به جرات می توان گفت تا حدود زیادی با به رخ کشیدن توانمندی ها و اشراف اطلاعاتی ویژه در این آوردگاه سازمان های اطلاعاتی بزرگ ،توانسته است تصویری مقتدرانه در نزد افکار عمومی کشور بسازد و ارائه نماید.

و از سوی دیگر نیز مزیت چشمگیر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی یعنی نفوذ اطلاعاتی و حفظ آن در چند سال اخیر بعنوان برآیند اصلی جنگ اطلاعاتی را به یک ضعف مفرط شبکه ورشکسته اطلاعاتی آنان مبدل سازد و اقتدار اطلاعاتی عینی و ملموس خود و خودی را بعنوان مزیت چشمگیر جامعه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ارائه و آنرا در این مقطع حساس حفظ و توشه بزرگترین عملیات خود در بیدار باش ۹۸نماید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار