پخش در صدا و سیما؛

احسان علیخانی با برنامه «ماه عسل» در ماه رمضان امسال نیز مهمان شبکه سه سیما خواهد بود.

«ماه عسل» احسان علیخانی در شبکه سه

به گزارش گلستان24، هرساله و با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان شبکه‌های مختلف سیما برای جذب مخاطبان بیشتر خود در تدارک ویژه‌برنامه‌هایی برای زمان افطار خود می‌روند که به‌نوعی زمان طلایی شبکه‌ها محسوب می‌شود.

در این میان شبکه سه سیما همانند سال‌های گذشته خود با برنامه «ماه عسل» احسان علیخانی لحظات نزدیک به اذان مردم را افطار می‌کند.

احسان علیخانی توانست تا با اجرای موفق خود در برنامه‌های سال‌ گذشته خود و با دعوت از افرادی معمولی اما با ویژگی‌های خاص به مجری موفقی در زمینه تولید و طراحی به سوژه‌های باورنکردنی تبدیل شود.

به گزارش تسنیم، در این راستا شبکه سه سیما هم فرصت را از دست نداد و پخش سری جدید برنامه «ماه عسل» را به علیخانی داده و ویژه‌برنامه افطار ماه رمضان امسال را به او و گروه سازنده علیخانی سپرده و امیدوار است که همچون سالیان گذشته از این برنامه استقبال شود.

هم اکنون عوامل سازنده این برنامه در حال تدارکات پیش‌تولید این برنامه و همچنین دسته بندی سوژه‌ها و نهایی کردن آنها می‌باشند.

ماه عسل نام برنامه‌ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه‌کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می‌تواند از هر قشری باشد از جمله: معلول، شاعر، نخبه و ... مجدداً در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد.

ارسال نظر

  • ترانه
    0

    خيلي خوشحالم برنامه ماه عسل با اجراي عليخاني اجرا ميشه

آخرین اخبار