شبکه من و تو؛

تبلیغ فرقه ضاله دراویش در شبکه من و تو.

همچو دراویش برقصید! + فیلم

به گزارش گلستان 24، "انحراف از حق" مسأله ای است که از ابتدای تاریخ بوده و ادامه خواهد داشت. از آنجایی که تمامی این انحرافات تحت مدیریت و هدایت شیطان صورت می گیرد، می توان محورهایی را برای این انحرافات در نظر گرفت که برای این محورها شواهد زیادی در طول تاریخ موجود است.

 

برنامه راهبردی انحراف در دو خط کلی طراحی شده است و در واقع کلان ترین دسته بندی خطوط انحراف ،همین دو موضوع هستند و ما می توانیم تمامی انحرافات را در آنها جمع نموده و نشان دهیم.

خط اول انحراف؛ دین محور با زیر شاخه های: دین سوزی و دین سازی

خط دوم انحراف؛ دنیا محور با زیر شاخه های: ماده محوری و انسان محوری

 

انحرافات دین محور در دو شاخه پیاده سازی می شوند. شاخه اول دین سازی و شاخه دوم دین سوزی است. دین سوزی بر اساس حمله به ارکان دین موجود برنامه ریزی می شود و مصادیق باطل جایگزین آن می گردد

.

شبکه انگلیسی من و تو نیز از همه این شیوه ها برای انحراف از دین استفاده می کند. اما آنچه در این نوشته در پی آن هستیم خط اول انحراف با زیر شاخه دین سازی است. مسأله ای که به خوبی در رسانه های تصویری به کار گرفته می شود.

 

در این زمینه می بینید در حالی که شبکه ای مثل من و تو، در برنامه های مختلف خود حتی نامی از خدا هم نمی آورد و ارزشی برای خداپرستان قائل نیست، برنامه هایی می سازد برای معرفی و ترویج دین های جعلی و انحرافی؛ تبلیغ عقاید و باورهای غلط دراویش با صراحت در شبکه من و تو.

 

نکته حائز اهمیت این است که اکثریت افرادی که مخاطب این برنامه ها هستند شرایط وقت و زندگیشان این اجازه را به آنها نمی دهد که بخواهند در برخورد با این انحرافات، تحقیقی انجام دهند تا ابعاد انحراف مشخص شود. بنابراین خیلی ساده از کنار این مسائل می گذرند و این ساده گذشتن، همان عاملی است که صاحبان و متفکران رسانه روی آن برنامه ریزی می کنند تا روی ذهن مخاطب بیشترین اثر را داشته باشند.

 

 

ترویج اعتقادات دراویش در شبکه من و تو ـ دانلود

ارسال نظر

آخرین اخبار