قابل توجه مسئولین مربوطه؛

"حسن ریوندی" طنزپرداز کشور در حالی قرار است روز جشن مبعث برای خنداندن مردم وارد شهر رامیان شود که خبرها حاکی است حضورش برای شهرمان 15 میلیون تومان ناقابل آب خورده است.

خنداندن مردم با چه قیمتی!

به گزارش گلستان 24، میلاد مبعث حضرت رسول اکرم(ص) بهانه ای شد تا بار دیگر شاهد حضور هنرمندانی به شهرمان باشیم.

شهرداری و شورای شهر رامیان در این روز قرار است اقدام به برگزاری جشن مبعث با حضور  "حسن ریوندی" طنزپرداز کشور و اجرای مجری و گزارشگر برنامه ورزشی  "جواد خیابانی" در مجموعه گردشگری و تفریحی "باغ تاشته" رامیان نمایند.

از خبرها چنین به گوش می رسد که حضور این هنرمند 15 میلیون تومان هزینه در برداشته است. حال باید اجرای آقای خیابانی را نیز به این مبلغ افزود.

حضور هنرمندان غیر بومی به شهرستان رامیان سابقه دارد. نیمه شعبان سال گذشته بود که  "حمید ماهی صفت" با هزینه  10 میلیون تومان در این شهر برنامه خود را اجرا کرد. شاید برایمان جالب باشد که بدانیم هدف اولیه از برگزاری این برنامه ها با چنین هزینه هایی چیست. عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رامیان در خصوص اهداف برگزاری این چنین جشن هایی چنین پاسخ داد: این جشن ها در وهله اول برای معرفی هر چه بهتر شهر و جاذبه های گردشگری آن و همچنین برای شاد کردن مردم برگزار می شود.

همچنین در گفتگویی که خبرنگار ما با رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر رامیان داشت از توزیع 2 هزاربسته فرهنگی در وصف حضرت علی(ع) توسط مستر بین ایرانی در شهرستان رامیان خبر داد ولی تاکنون هیچ خبری از بسته های فرهنگی نشده است.

حال می خواهیم واقعا بدانیم شهرمان بعد از گذشت حدود یکسال از برگزاری جشن قبلی، چه اندازه معرفی شده است؟ تا چه حدی توانسته ایم گردشگران را به این منطقه روانه کنیم. اگر پاسخ این سوالات مثبت باشد که این کار باید ادامه یابد در غیر این صورت ....

همچنین نه تنها کسی مخالف شادبودن مردم نیست، اتفاقا کار بسیار خوب و امری لازم است ولی شادکردن مردم با چه قیمتی قرار است انجام شود؟

البته از حق هم نباید گذشت که برخی از اعضای شورای شهر به علت هزینه فراوان، مخالف دعوت از این شخصیت ها بودند به گونه ای که شنیده ها حاکی است حتی برگه مصوبه برگزاری این جشن به امضای یکی از اعضای شورا نرسیده است...

حال قضاوت با خود شماست...

rivary1

انتهای پیام/گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار