هفتمین جشنواره بین‏‌المللی «یادآور صلح» برلین با حضور هنرمندان جانباز ایرانی در میدان «کلیسای یادبود» شهر برلین برگزار شد.

حضور جانباز دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان درجشنواره بین‏‌المللی برلین

به گزارش گلستان 24، هفتمین جشنواره بین‏‌المللی «یادآور صلح» برلین با حضور داود عامری جانباز دانشگاه در میدان «کلیسای یادبود» شهر برلین برگزار شد.

هفتمین جشنواره بین‏‌المللی «یادآور صلح» برلین با حضور هنرمندان جانباز ایرانی در میدان «کلیسای یادبود» شهر برلین از 18 تا 20 اردیبهشت ماه برگزار شد.

 در جشنواره  بین المللی برلین آثار هنری هنرمندان کشورهای مختلف شامل نقاشی، عکاسی، هنرهای تجسمی و صنایع دستی به نمایش گذاشته شد.

در این جشنواره سه روزه علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع موسیقی توسط هنرمندان کشورهای مختلف، نمایندگان سیاسی و مذهبی گروه‌ها و مجامع مختلف داخلی و خارجی پیرامون «جنگ و صلح و پیامدهای آن برای زنان و کودکان» سخنرانی کردند و نشست‌ها و کارگاه‌های گفت‌و‌گو و تبادل‌نظر پیرامون موضوعاتی همچون «صلح جهانی و تشنج‌های سیاسی در کشورهای جهان»، «نژادپرستی»برگزار شد.

همچنین اختصاص شش غرفه فرهنگی، دعوت از دو نفر از هنرمندان عکاس و نقاش جانباز ایرانی به نام‌های داود عامری(کارمند دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان) و محمد هاشم بدری، برپایی کارگاه‌های هنری نقاشی و عکاسی از سوی هنرمندان اعزامی از کشورمان و اجرای طرح فرش گل و پازل صلح از مهم‌ترین بخش‌های این دوره از جشنواره بود.

انتهای پیام/دانشجو سلام

ارسال نظر

آخرین اخبار