با حضور خانواده شهدا برگزار شد؛

اختتامیه اولین برنامه فرهنگی "چهل شب با چهل شهید" علی آبادکتول با حضور 2 مهمان کلمبیایی و کشمیری، خانواده معظم شهدا، مسئولین ادارات و مردم این شهرستان برگزار شد.

اولین اختتامیه 40 شب با 40 شهید علی آبادکتول+ تصاویر

به گزارش گلستان 24، یک سال از تصمیم جمعی از جوانان علی آبادکتول برای طلایی شدن یکشنبه هایشان می گذرد. دست اندرکاران برنامه چله نشینی با شهدا می گویند: یک سال است که هفته هایمان با گشتن به دنبال ستارهای این شهر می گذرد، یکشنبه هایمان می ارزد به تمام شش روز دیگر هفته.

همه ی روزها و ماه های این سال ما به دنبالشان گشتیم ولی هر بار شهدا بودند که ما را یافته و به مهمانی خود می خواندند.

حال که قریب یکسال از برنامه "چهل شب با چهل شهید" و دیدار با 40 خانواده شهید علی آبادکتول می گذرد، دست اندرکاران این برنامه اولین اختتامیه برنامه خود را در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار کردند.

همین اول کار فرق برنامه با همه مراسم های دیگر معلوم بود. سخنرانان این اختتامیه مادر شهید میلاد جُر، مادر شهید علی محمدی، برادر شهیدان سید رضایی و برادر شهیدان اخلی بودند که به نمایندگی از خانواده شهدا درباره شهیدان خود صحبت کردند.

بعد از صحبت های خانواده شهدا، نوبت به 2 جوان تازه مسلمان کلمبیایی و کشمیری رسید که درباره علت مسلمان شدن خود و عشق و علاقه جوانان مسلمان کشورهایشان به مقام معظم رهبری، شهدا و انقلاب اسلامی حرف هایی زدند. حرف هایی از دل که گویی عجیب به دل مهمان های برنامه نشسته بود.

در بخش پایانی برنامه تندیس هایی به رسم یادبود به خانواده معظم شهدا اهداء شد.

گفتنی است؛ این برنامه اولین سال خود را طی کرد و تا 11 سال دیگر برای دیدار با خانواده همه ی 455 شهید شهرستان علی آبادکتول ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار