نفرات برتر نخستین جشنواره ملی نماهنگ طنین در استان گلستان معرفی شدند.

نفرات برتر جشنواره ملی نماهنگ طنین معرفی شدند

به گزارش گلستان 24، شامگاه یکشنبه در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی طنین در استان گلستان نفرات برتر این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

89 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که 73 اثر در بخش مسابقه پذیرفته شدند.

پس از بررسی نهایی به دست هیئت دوران زهرا طائرپور برای انیمیشن حقیقت و حسن الوند برای اثر شیرنعمت الهی و صادق ناصری محمد آبادی برای اثر دست‌های آسمان شایسته تقدیر اعلام شدند.

مجتبی رضایی با اثر آرامش در حضور دیگران برنده جایزه ویژه، مهدی جوزانی با اثر زیبایی ایرانی برنده جایزه برتر و محمدصادق دهقان با اثر حج تهیدستان برنده جایزه برتر شناخته شدند.

صفا علایی نیز برای طراحی پوستر جشنواره ، هیئت داوران و محمدرضا سرشار مهمان ویژه مراسم نیز با لوح تقدیر ، تجلیل شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در این جشنواره گفت: دشمنان با استفاده از داده‌های فناوری و هنری در تلاش هستند تا هویت ما را بگیرند.

علی اصغر فضیلت اظهار داشت:  داده‌های هنری و فناوری دشمن در تلاش است تا ما را بی‌هویت سازد و جوانان مسجدی ما در یک هماورد جانانه در تلاش هستند تا این هویت را حفظ کنند.

وی افزود: در قالب این جشنواره سعی در حفظ هویت اسلامی ایرانی خود هستیم و قصد داریم تا سبک زندگی درست را رواج دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: در عصری زندگی می‌کنیم که با عناوین، آخرالزمان، عصر تکنولوژی و عصر انفجار اطلاعات نام برده می‌شود و بیش از هر زمان هم بهترین و بدترین شرایط برای تعالی و یا سقوط برای بشر وجود دارد.

به گفته فضیلت،اگر بشر از تکنولوژی به درستی استفاده نکند بلای جان او می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر دیر بجنبیم می‌بینیم که سالیان متوالی از عمر ما گذشته و در سبک زندگی نیز دیگران برای ما تصمیم گرفته‌اند.

فضیلت اظهار کرد: این جشنواره با کمترین امکانات برگزار شد اما کارهای قابل توجهی ارائه کرد./تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار