نرم افزارهای اندروید مرتبط با رحلت امام خمینی (ره) و پانزده خرداد

با فرارسیدن ایام رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) و همچنین قیام پانزده خرداد بر آن شدیم تا به معرفی برخی از نرم افزارهای اندروید مرتبط به این ایام بپردازیم. شما مخاطب گرامی می توانید با کلیک بر روی عنوان نرم افزار وارد صفحه نرم افزار شده و آن را از طریق نرم افزار بازار در موبایل خود دانلود نمایید.

معرفی نرم افزار های 14 و 15 خرداد+دانلود

به گزارش گلستان24،  با فرارسیدن ایام رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) و همچنین قیام پانزده خرداد بر آن شدیم تا به معرفی برخی از نرم افزارهای اندروید مرتبط به این ایام بپردازیم. شما مخاطب گرامی می توانید با کلیک بر روی عنوان نرم افزار وارد صفحه نرم افزار شده و آن را از طریق نرم افزار بازار در موبایل خود دانلود نمایید.

 

نرم افزار ویژگی های بارز امام (ره)

در این برنامه در قالبی زیبا به ویژگی های بارز حضرت امام(ره) پرداخته شده است.

هر مطلب در چند خط کوتاه با ذکر یک ویژگی از حضرت امام خمینی(ره) با قابلیت اشتراک گذاری تهیه شده است.با دانلود و اشتراک گذاری مطالب این برنامه کمترین دِین خود را به آن رهبر فرزانه ادا کنیم.تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام(ره) از ویژگیهای بارز جوانان مومن و متعهد پیرو خط امام(ره) بوده و هست.

تصاویر نرم افزار:

معرفی نرم افزار های 14 و 15 خرداد+دانلود

 

وصیت نامه صوتی امام با صوت حضرت آقا

در نرم افزار آندروید وصیت نامه امام خمینی(ره)، متن کامل وصیت نامه ایشان به صورت هماهنگ با صوت رهبر معظم انقلاب به مدت 2 ساعت و 40 دقیقه منتشر شده است.

ویژگی های نرم افزار:

  • مطالعه جملات و فرازهای مختلف وصیت نامه به صورت مجزا
  • ابزار یادداشت نویسی روی نرم افزار و علامت گذاری متن
  • امکان تغییر به حالت مطالعه در شب و تنظیم نور صفحه
  • قابلیت تنظیم نوع فونت و اندازه و...

تصاویر نرم افزار:

 

معرفی نرم افزار های 14 و 15 خرداد+دانلود

 

نرم افزار روح الله

در این اپلیکیشن سعی شده تا زندگینامه امام خمینی (رحمه الله علیه) به صورت تقریبا کامل گرداوری شود تا مورد استفاده دوستداران این مرد برزگ قرار گیرد.

تصاویر نرم افزار:

معرفی نرم افزار های 14 و 15 خرداد+دانلود

 

نرم افزار رهبر من

این نرم افزار حاوی زندگی نامه و شرح فعالیت های حضرت آیت الله خامنه ای می باشد. این نرم افزار شامل 4 فصل و 60 مطلب از دوران مختلف زندگی ایشان است.

   

معرفی نرم افزار های 14 و 15 خرداد+دانلود

 

 

ترتیل قرآن با قرائت رهبر

 ترتیل قرآن با قرائت رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای (مدظله العالی)- رایگان و آنلاین در این نرم افزار شامل قرائت 15 سوره قرآن بهمراه پوستر عکس امام و به صورت بصورت کاملا رایگان تهیه شده است. در این برنامه 2 قرائت اول بصورت آفلاین در برنامه قرار داده شده است و بقیه قرائت ها با کلیک کردن روی آنها از سرور مرکزی دانلود و ذخیره میشوند

معرفی نرم افزار های 14 و 15 خرداد+دانلود

 

نرم افزار ولایت

این برنامه شامل مجموعه 100 تصویر با کیفیت از حضرت آقا، امام خامنه ای است. میتوانید بعد از نصب برنامه هم در قسمت تصاویر پس زمینه و از مستقیم از داخل خود برنامه، برنامه را فعال کنید. تصاویر این برنامه مناسب گوشی ها و فبلت هاست.

 

معرفی نرم افزار های 14 و 15 خرداد+دانلود

 

نرم افزار امام خمینی (ره) (تصویر زمینه)

با نصب این نرم افزار این امکان فراهم است که با رفتن به بخش والپیپر های زنده (Live Wallpaper) و انتخاب این والپیپر از لیست موجود آن را به عنوان پس زمینه ی دستگاه خود انتخاب کنید.

لازم به ذکر است این نرم افزار به صورت خودکار با باز و بسته شدن هر نرم افزار دیگر یا قفل شدن صفحه ی گوشی به صورت خودکار اقدام به تعویض تصویر پس زمینه می کند.

    معرفی نرم افزار های 14 و 15 خرداد+دانلود

 

ارسال نظر

آخرین اخبار