منتظر اقدام مسئولین مربرطه؛

آیا چراغ سبز نشان دادن به چنین اشخاصی که در تعریف هنرمند وزارت ارشاد نیز جای نمی گیرند شما را شرمنده چشمان مادران منتظر نمی کند.

کسی با فعالیت آزاد این خواننده زن کاری ندارد! +عکس

به گزارش گلستان 24، بهمن ماه 1393 حادثه تلخی در عرصه موسیقی کشور رخ داد که ریشه آن به ماه ها قبل و چراغ سبز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خوانندگان زن بر می گشت. گروهی از خوانندگان زن به سرپرستی «مجید درخشانی» تور اروپایی را با موضوع پاسداشت زنان خواننده دوران قبل از انقلاب به راه انداخته و بعد از اجرا در لندن به صورت گروهی کشف حجاب کردند.

در میان این زنان خواننده اصلی گروه یعنی «سحر محمدی» که پیش از آن نیز تصاویر سر عریانش در خیابان های اروپایی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود،حضور داشت.

بعد از بازگشت «سحر محمدی» به ایران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد؛ از این اتفاق متاسف است و حتما محدودیت هایی برای این قبیل خوانندگان ایجاد می کند.

«سحر محمدی» همچنین با شکایت خانواده شهدا و پلیس امنیت مواجه شد که پرونده رسیدگی آن همچنان مفتوح است.

در این میان موضوع ممنوع الفعالیت بودن این خواننده از مراجع مختلف اعلام گردید. هر چند وزارت ارشاد ادعا کرده چیزی به نام ممنوع الفعالیت بودن هنرمندان در این وزارتخانه وجود ندارد.

حال «سحر محمدی» خواننده ای که به راحتی به خارج از کشور رفته و در تور اروپایی کنسرت برگزار کرده و در ملاء عام خوانندگی کرده و به دنبال آن کشف حجاب هم کرده است بعد از بازگشت در آموزشگاه موسیقی به عنوان استاد آواز مشغول فعالیت است و در سایت این آموزشگاه نیز تصویری از اجراهای غیر مجاز این خواننده قرار گرفته است.

 

 

سوالی که در این میان جا دارد پرسیده شود این است که به راستی خط قرمز ها در موسیقی و هنر برای وزارت ارشاد معنایی دارد؟ آیا چراغ سبز نشان دادن به چنین اشخاصی که در تعریف هنرمند وزارت ارشاد نیز جای نمی گیرند شما را شرمنده چشمان مادران منتظر نمی کند.

 

شهدای ایران

 

ارسال نظر

آخرین اخبار