معاون حمل و نقل اداره کل راهداری گلستان خبرداد:

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: یک هزار و ۷۳۲ دستگاه ناوگان عمومی گلستان آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

خدمات رسانی ۱۷۳۲ دستگاه ناوگان عمومی گلستان به مسافران نوروزی
 
 
به گزارش گلستان24، ایوب میرشاهی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۷۱ شرکت حمل و نقل جاده‎ای با یک هزار و ۷۳۲ دستگاه ناوگان عمومی (اتوبوس، مینی بوس، سواری) آماده خدمات‎رسانی به مسافران در ایام نوروز هستند.

وی افزود: ۳۸ دستگاه تردد شمار بر خط، ۱۶ دستگاه دوربین نظارت تصویری و چهار دوربین کنترل سرعت و پلاک خوان برای افزایش ایمنی جاده‎ها در محورهای حوزه استحفاظی گلستان نصب شده است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‎ای گلستان از فعال بودن دو مرکز معاینه فنی در ایام نوروز خبر داد و گفت: این دو مرکز در شهرستان‌های گرگان و گنبد فعالیت می‌کنند و در ایام نوروز سال ۹۵ به ۸۰۰ دستگاه خودرو خدمات‌رسانی کردند.

میر شاهی با اشاره به آغاز سفرهای راهیان نور در گلستان اظهار کرد: تا کنون هفت هزار و ۲۱۶ دانش‎آموز با ۱۶۴ دستگاه اتوبوس به راهیان نور اعزام شدند و از تاریخ ۱۷ اسفندماه بسیج دانشجویی و محلات به راهیان نور اعزام می‌شوند که برای این کار ۱۰۰ دستگاه اتوبوس آمادگی دارند این اعزام‎ها را انجام دهند.

وی تصریح کرد: علی رغم اینکه این حمل و نقل‌ها با بخش خصوصی بوده و افزایش قیمتی نداشته‌ایم اما سفر راهیان نور با قیمت سال گذشته انجام می‌شود.

حمل و نقل مسافرمعاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‎ای گلستان با اشاره به میزان ترددها در پایانه مرزی اینچه برون گفت: در ایام نوروز سال ۹۵ پنج هزار و ۲۱۹ نفر از پایانه ورود و خروج اینچه برون تردد داشته‌اند که از این آمار دو هزار و ۶۰۰ نفر از کشور خارج‌شده‌اند.

میر شاهی در پایان از ثابت بودن نرخ بلیت‌های نوروزی در سطح کشور خبر داد و گفت: صنف‌های مرتبط با ما اعلام کردند با قیمت سال گذشته اقدام به جابه‌جایی مسافران می‌کنند.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار