معاون سیاسی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مدیران و مسوولان باید با تمرکز بر انسجام درونی نگذارند خدمت رسانی به مردم دچار وقفه شود چرا که منابع انسانی و تجهیزات، به عنوان امانت در اختیار آنان است.

مسئولان نگذارند خدمت رسانی به مردم دچار وقفه شود/ وجود 110 طرح نیمه تمام ورزشی در استان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سیدعلی مهاجر روز شنبه در شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: توجه به ورزش نقش مهمی در تقویت و توسعه شادابی و نشاط و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جوانان و نوجوان دارد و تقویت جسم و روح و در نتیجه سلامت و پویایی جامعه یکی از ویژگی‌های توسعه یافتگی اجتماعی محسوب می‌شود.

وی افزود: توجه به رونق توریسم ورزشی با هدف ایجاد اشتغال حرفه‌ای در این بخش و توسعه گردشگری، گلستان را بیش از گذشته به سمت توسعه و پیشرفت پایدار راهنمایی خواهد کرد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: باید همه شرایط برای استفاده جوانان و نوجوانان از مکان‌های ورزشی و تخلیه انرژی و هیجان آنان فراهم شود.

مهاجر ادامه داد: توسعه و ترویج ورزش، ظرفیت ویژه برای جذب نوجوانان، جوانان و دیگر افراد جامعه ایجاد می‌کند

وی با تاکید بر ضرورت فراهم‌کردن زیرساخت انجام ورزش همگانی برای بانوان گفت: بانوان ورزشکار، خانواده سالم‌تری خواهند داشت.

رییس گروه امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان گلستان هم در این جلسه گفت: در اختیار قرار دادن مجموعه ورزشی تخصصی و حمایت مالی از تیم ها بانوان، از جمله نیازهای اساسی ورزش بانوان استان است.

کیانوش دیلمی افزود: زنان و دختران گلستانی در میادین ورزشی کشوری، آسیایی و جهانی از توانایی‌های بسیاری برخوردارند و در صورت انجام حمایت بیشتر و تامین نیازهای ورزشی می‌توانند بیش از پیش افتخارآفرینی کنند.

رییس گروه امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: در دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به بانوان شده و حدود ۳۰ درصد پست های ورزش و جوانان در اختیار این قشر قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان هم در این جلسه با اشاره به ۱۱۰ پروژه نیمه تمام ورزشی استان گفت: از محل اعتبارات سفر استانی دولت تاکنون ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال به این طرح‌ها اختصاص یافت.

قاسمعلی برزمینی افزود: ساخت برخی پروژه های نیمه تمام ورزشی از ۱۷ سال قبل آغاز شده که تکمیل و بهره‌برداری از آن ها به توجه و حمایت ویژه احتیاج دارد.

وی بیان کرد: یکی از بهترین مصوبات سفر استانی دولت در حوزه ورزش، اختصاص اعتبار ویژه برای تکمیل سالن ۶ هزار نفره سرپوشیده مجموعه ورزشی شهدای کریم‌آباد گرگان بود که هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای این طرح اختصاص یافت.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار