مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به ایرنا گفت :تکمیل پروژه سالن ۶ هزار نفری گرگان به عنوان یک پروژه ملی برای اجرای‌ مسابقات والیبال و بسکتبال در سطح بین المللی و ملی در اولویت پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام بوده و از مجموع مصوبات سفر، هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

تکمیل سالن ۶ هزار نفری گرگان به عنوان یک پروژه ملی/تصویب بیش از 2 هزار میلیارد ریال مصوبات سفر به ورزش گلستان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، قاسمعلی برزمینی اظهار کرد: ساخت سالن ۶ هزار نفری گرگان حدود ۱۸سال پیش آغاز شد و بیش از ۱۰ سال به عنوان پروژه نیمه تمام با ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده بود که امسال با اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان عملیات اجرایی آن دوباره آغاز شد.

وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی ورزش گلستان در سال ۱۴۰۱ نسبت به دو سال قبل حدود ۳ برابر شده گفت: تکمیل برخی از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان در اولویت است که سالن ۶ هزار نفری کریم‌آباد گرگان در صدر آن قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد : اعتبارات سفر رییس‌جمهور به گلستان در حوزه ورزش برای بهره‌برداری و تکمیل ۲۰ پروژه نیمه‌تمام بود که در هفته دولت چهار پروژه از این تعداد به بهره‌برداری رسید و امید داریم با تخصیص به موقع اعتبارات ۱۰ فقره از این پروژه‌ها در دهه فجر و یا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: تلاش داریم تا با تخصیص اعتبار به سالن های نیمه‌تمام ورزشی روستایی این پروژه‌های را به بهره‌برداری برسانیم که سالن ورزشی حاجی‌قوشان، سالن ورزشی داشلی‌برون، چمن مصنوعی روستای ایمر در گنبدکاووس از جمله پروژه های سالن‌های ورزشی روستایی هستند که پس از تخصیص اعتبارات تا پایان امسال به بهره‌برداری می رسد.

وی در خصوص اعتبارات تخصیصی برای پروژه‌های مصوب سفر افزود :‌در فروردین ماه ۵۰ میلیارد ریال به استان تخصیص یافت و تا هفته آینده این رقم به ۱۸۰ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت و بر اساس برنامه مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال دیگر تا دهه فجر به استان تخصیص می‌یابد.

برزمینی گفت: توجه دولت سیزدهم به توسعه زیرساخت‌های ورزشی کم نظیر است و در سفر استانی پارسال دولت ۲ هزار و ۱۸۰میلیارد ریال برای تکمیل و ایجاد زیرساخت و پروژه‌های ورزشی مصوب شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار