مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: عملیات اجرایی ۱۰ پروژه ورزشی در روستاهای استان در هفته دولت آغاز می شود.

 عملیات اجرایی ۱۰ پروژه ورزشی نیز در روستاهای استان/ بهره‌برداری از ۲۰ پروژه ورزشی تا پایان امسال

به گزارش خبرنگار گلستان 24، قاسم برزمینی صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۴ پروژه ورزشی در استان به بهره‌برداری می‌رسد. زمین فوتبال چمن مصنوعی مینودشت که عملیات اجرایی آن ۸ ماه قبل آغاز شده بود، با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی افزود: زمین مینی فوتبال گالیکش با ۷۵۰ میلیون تومان، زمین‌های مینی فوتبال روستاهای تقی‌آباد گرگان و کریم‌آباد هرکدام با ۷۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

برزمینی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان ۲۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های ورزشی استان مصوب شد که تاکنون ۵ میلیارد تومان تخصیص یافت و در روزهای آینده ۲۵ میلیارد تومان دیگر نیز به استان اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: تا پایان امسال ۲۰ پروژه ورزشی را با اعتبارات سفر دولت به استان به بهره‌برداری خواهیم رساند.

برزمینی اظهار کرد: خانه والیبال گنبدکاووس جزو پروژه‌های اولویت‌دار در استان است که در سفر دولت ۶ میلیارد تومان اعتبار مصوب دریافت کرد و ۲ میلیارد تومان آن اختصاص یافت. تلاش می‌کنیم این پروژه تا پایان سال تکمیل شود.

به گفته وی  سالن ۶ هزار نفری گرگان نیز بزرگترین مصوبه ورزشی گلستان در سفر دولت بود که ۱۵۰ میلیارد تومان برای آن به تصویب رسید. شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ۴۰ میلیارد تومان اعتبار را برای این پروژه پیش‌بینی کرده است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار