سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان:

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: رقبا آسیایی از بازیکنان غیربومی متعددی برخوردار هستند و حریف اول ما در این رقابت‌ها سابقه قهرمانی در آسیا را در کارنامه دارد.

رقبا آسیایی از بازیکنان غیربومی متعددی برخوردار هستند/سه بازیکن خارجی در لیست نهایی  تیم بسکتبال

به گزارش گلستان 24، مهران حاتمی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: با تکیه بر فیلم بازی رقبا، آنالیزی نسبی از حریفان این مرحله انجام شده و تلاش داریم نماینده قدرتمندی در این مسابقات باشیم.

وی افزود: براساس مقررات کنفدراسیون بسکتبال آسیا امکان گنجاندن نام سه بازیکن خارجی در لیست نهایی ۱۲ نفری برای شهرداری گرگان وجود داشت.

حاتمی گفت: با توجه به اینکه هر تیم صرفاً امکان حضور دو بازیکن خارجی به طور همزمان در میدان مسابقه دارد، تصمیم بر آن شد تا هزینه مازادی بر مدیریت تیم بسکتبال شهرداری وارد نشود و از جذب بازیکن خارجی سوم منصرف شدیم.

وی افزود: بازی‌های این مرحله از رقابت‌ها توسط مجری مسابقات به صورت زنده منعکس می‌شود و در صورت اینکه حق پخش بازی‌ها توسط صدا و سیما خریداری شود، امکان تماشای زنده بازی از تلویزیون وجود دارد.

حاتمی بیان کرد: اولین مسابقه شهرداری گرگان در بازی‌های غرب آسیا چهارشنبه ۳۰ آذر مقابل مصاف الریاضی لبنان است.

گفتنی است، فصل جدید مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان باشگاه‌های غرب آسیا پس از سه سال وقفه از ۲۸ آذر با حضور هشت تیم در ۲ گروه چهار تیمی، باحضور شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان به عنوان نمایندگان ایران به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار