محمد مهدی ایزدپناه ، حمیدرضا کلاسنگیانی و ساعد کریمی جزو گزینه های سرمربیگری تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای فصل آینده هستند هر چند که گفته می شود کلاسنگیانی از این کار کناره گیری کرده است

گزینه های سرمربیگری تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل جدید

به گزارش گلستان24، تیم بسکتبال شهرداری گرگان که فصل گذشته در سوپرلیگ بسکتبال کشور رتبه چهارم را کسب کرده ، این روزها بدون داشتن سرمربی به کار خود ادامه می دهد .

این تیم پرطرفدار در مرکز استان فصل قبل با هدایت اسدالله کبیر توانست به مقام چهارم برسد در حالیکه سرمربی سابق شهرداری که عضو شورای شهر گرگان نیز هست ، به دلیل همان قرارداد درگیر احضاریه و سوال و جواب است .

این حاشیه ها باعث شد تا شهردار گرگان با حکم خودش حمیدرضا کلاسنگیانی عضو با سابقه بسکتبال گرگان و ایران و البته پرسنل شهرداری گرگان که فصل گذشته هم به عنوان دستیار اسدالله کبیر کار می کرده را به عنوان سرمربی تیم شهرداری انتخاب کند.

گویا بنا به دلایل مالی و شاید هم دلایل دیگر حمیدرضا کلاسنگیانی هم نتوانست با شهرداری گرگان قراردادش را نهایی کند و امروز محمد مهدی ایزد پناه کاپیتان سابق تیم ملی و بازیکن پرافتخار بسکتبال گرگان با مسئولان سازمان فرهنگی ورزشی رایزنی کرد.

بنظر می رسد ایزدپناه مشغول بررسی اوضاع و تحلیل آنچه که می تواند بر آینده کاری اش در اثر کسب نتایج این فصل تاثیر گذار باشد ، هست هر چند او دو فصل پیش توانسته بود با چند تا جوان گرگانی تیم سولن بهشت هیرکان را به لیگ برتر برساند.

اما گرینه دیگری هم در آستین شهرداری گرگان برای سرمربیگری تیم بسکتبال گرگان وجود دارد و آن هم ساعد کریمی پرسنل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و فردی که سالهاست در ورزش بسکتبال گرگان حضور فعال دارد ، می باشد.

گویا سازمان فرهنگی ورزشی روی ساعد کریمی هم نظر دارد و اگر با ایزدپناه به توافق نرسد احتمال دارد ساعد کریمی خود را روی کرسی سرمربیگری بسکتبال گرگان ببیند.

کارشناسان بسکتبال معتقدند با وجود تیم هایی چون مهرام ، پتروشیمی و ذوب آهن و ... که هزینه های میلیاردی برای تیم شان می کنند تیم هایی چون گرگان باید به رتبه های چهارم به بعد بیندیشند و برای چنین رتبه ای نیاز نیست هزینه های میلیاردی شهر صرف شود.

شاید همین دیدگاه یعنی جلوگیری از صرف بیهوده بیت المال است که مسئولان شهرداری و سازمان فرهنگی شهرداری گرگان را به این نتیجه رسانده که با مربیان درجه دوم هم می توانند در سوپرلیگ شرکت کنند.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار