رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان گفت: 160 تیم از سه استان کشور بزرگ ترین مسابقات وسطی جهان را به میزبانی گرگان مرکز گلستان برگزار می کنند.

 160تیم داخلی بزرگ ترین مسابقات وسطی جهان را در گرگان برگزار می کنند

به گزارش گلستان24، در گذشته کشور آمریکا این مسابقات را با تعداد تیم های کمتر برگزار کرده است که تلاش می شود با برنامه ریزی مناسب و برگزاری مطلوب، این رقابت ها را به عنوان بزرگترین مسابقات وسطی جهان به نام ایران ثبت کنیم.

وی بیان کرد: فدراسیون ورزش های بومی و محلی نظارت کاملی بر نحوه اجرا و فرایند برگزاری این مسابقات دارد و به همین دلیل امیدواریم بتوانیم از طریق فدراسیون و رایزنی های انجام شده ، مقدمات ثبت این رقابت ها در کتاب رکوردهای جهان (گینس ) را نیز فراهم کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان افزود: بخش عمده تیم های شرکت کننده در این رقابت ها ، ورزشکاران استان گلستان هستند اما تیم هایی از استان های مازندران و خراسان شمالی هم اعلام آمادگی کرده اند.

حاجی آبادی ادامه داد: رقابت های بخش زنان در سالن های امام خمینی (ره) و آزادی و رقابت های بخش مردان در سالن ورزشی سپاه گرگان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقدمات برگزاری شایسته این رقابت ها فراهم شده است، اضافه کرد: تیم های برتر این رقابت ها علاوه بر دریافت حکم و مدال قهرمانی، از جایزه 20 میلیون ریالی نیز بهره مند می شوند.

حاجی آبادی افزود: هر تیم شرکت کننده در این رقابت ها شامل 5 بازیکن است و در مجموع 20 داور زن و مرد گلستانی، مسئولیت قضاوت مسابقات را بر عهده دارند.

اولین دوره مسابقات وسطی هشتم و نهم بهمن ماه به میزبانی شهر گرگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار