تیم شهرداری گرگان توانست با نتیجه ۹۱ بر ۸۴ مقابل هنمام خود،شهرداری اراک به پیروزی برسد.

 پیروزی دلچسب تیم بسکتبال شهرداری گرگان

به گزارش گلستان24، هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال کشور با چهار دیدار همزمان در چهار شهر کشور پیگیری شد که تیم شهرداری اراک میزبان تیم شهرداری گرگان بود و این مسابقه عصر دوشنبه در سالن اختصاصی بسکتبال ورزشگاه ۱۵هزار نفری امام خمینی اراک برگزار شد.

این دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که زخم باخت هفته بیست و یکم هر دو تیم مقابل حریفان هنوز التیام نیافته بود. در هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم شهرداری اراک در مقابل تیم بسکتبال نفت آبادان شکست را پذیرفته بود و تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم مقابل تیم پتروشیمی بندر امام بازی را واگذار کرده بود. با این تفاوت که تیم شهرداری اراک با ۳۰ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ قرار دارد و تیم شهرداری گرگان هم با ۲۷ امتیاز در ردیف ششم جدول، بنابراین این بازی از بسیاری جهات برای هر دو تیم حائز اهمیت بود.

براساس این گزارش در کوارتر اول تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اختلاف زیاد تیم بسکتبال شهرداری اراک را جا گذاشت و بازی را با نتیجه ۳۱ بر ۱۸ به سود خود پایان داد.

در کوارتر دوم تیم شهرداری اراک با تمام تلاشی که داشت و تعویض های مکرری که از سوی سرمربی این تیم صورت گرفت نتوانست فاصله ۱۳ امتیازی کوارتر اول را کم کند و بازی در کوارتر دوم با نتیجه ۵۵ بر ۴۲ یعنی با همان اختلاف ۱۳ امتیازی کوارتر اول به سود تیم شهرداری گرگان خاتمه یافت.

در کوارتر سوم این بازی، کسایی پور، سرمربی تیم شهرداری اراک با یک تغییر نسبت به کوارتر ترکیب دوم بوژان زونکو، حامد آفاق، اصغر کاردوست، حمید صالحی و محمد حیدری را راهی میدان کرد.

بازیکنان تیم شهرداری اراک تا نیمه بازی در کوارتر سوم به خوبی توانستند میدان را مدیریت کنند تا اینکه اختلاف ۱۳ امتیازی را با نتیجه ۵۹ بر ۵۶ به سه امتیاز رساندند اما طولی نکشید که تیم شهرداری اراک در پایان کوارتر سوم بازی را با نتیجه ۷۱ بر ۵۷ به تیم شهرداری گرگان واگذار کرد.

در کوارتر چهارم تیم شهرداری اراک به تدریج با گرفتن امتیازهای پی در پی فاصله را کم کرد اما دیگر دیر شده بود و سرانجام بازی با نتیجه ۹۱ بر ۸۴ به سود تیم بسکتبال شهرداری گرگان با سوت داور پایان یافت.

با این شکست در کارنامه تیم بسکتبال شهرداری اراک باخت دیگری ثبت شد و شمار شکست های تیم بسکتبال شهرداری اراک در لیگ برتر بسکتبال کشور به هفت شکست رسید.

ارسال نظر

آخرین اخبار