تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم بسکتبال شهرداری تبریز به برتری دست یافت.

برد خانگی شهرداری گرگان در سالنی خالی از تماشاگر

 به گزارش گلستان24، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر بسکتبال دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و شهرداری تبریز عصر امروز در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزش آزادی گرگان به مصاف هم رفتند.

در این دیدار تیم بسکتبال شهرداری گرگان توانست با نتیجه 89 بر 79، میهمان خود را شکست دهد.

شهرداری گرگان

«بنی کوچویی» و «عدنان دورقی» به ترتیب با کسب 34 و 20 امتیاز بای تیم بسکتبال شهرداری گرگان امتیاز‎آورترین بازیکنان تیم خود بودند و از سوی دیگر نیز «کرم احمدیان» و «سجاد پازرفته» از تیم شهرداری تبریز به ترتیب 23 و 18 امتیاز را برای تیم خود کسب کردند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته بیست و پنجم این رقابت‎ها، در آبادان به مصاف تیم بسکتبال پالایش نفت این شهرستان خواهد رفت و تیم شهرداری تبریز نیز در تهران میهمان «شیمیدر» خواهد بود.

با توجه به محرومیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان از حضور هواداران در یک بازی، این بازی در سالنی خالی از تماشاگران و تنها با حضور رسانه‎های گروهی برگزار شد.

براساس این گزارش، در بازی دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام که به میزبانی شهرداری گرگان برگزار شد، حواشی از جمله پرتاب سنگ از سوی تماشاگران، واکنش «ادگار سوسا» بازیکن تیم پتروشیمی، پرتاب ترقه در وسط زمین مسابقه، فدراسیون بسکتبال تیم بسکتبال شهرداری گرگان را از حضور هواداران این شهر از یک بازی خانگی محروم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار