مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری نخستین المپیاد ورزشی استان با عنوان اجلاسیه گرامیداشت چهار هزار شهید استان خبر داد.

المپیاد ورزشی گلستان با عنوان اجلاسیه شهدای استان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24،بر اساس پیشنهاد ستاد اجرایی المپیاد ورزشی گلستان و موافقت استاندار محترم، مقرر شد این المپیاد با عنوان اجلاسیه گرامیداشت چهار هزار شهید گلستان برگزار شود.

طیبی که ریاست کمیته ورزشی اجلاسیه را نیز برعهده دارد، افزود: این کمیته برنامه های مهم و بسیاری را برای اجلاسیه گرامیداشت چهار هزار شهید استان گلستان که آذر امسال برگزار می‌شود، مصوب کرده است.

وی درباره المپیاد ورزشی گفت: در این المپیاد ۲۲۵ مدال طلا، ۲۵۵ نقره و ۳۲۷ مدال برنز، ۱۹ جام قهرمانی، ۱۹ جام نایب قهرمانی و ۱۹ جام مقام سومی به تیم ها و افراد برتر اهدا خواهد شد.

به گفته وی، این مسابقات با حضور ۲۵۰۰ ورزشکار دختر و پسر در رده نوجوانان و در ۱۷ شهرستان و بخش و در ۱۰ رشته ورزشی بسکتبال، والیبال، فوتبال، دوومیدانی، تکواندو، کشتی، ژیمناستیک، کاراته، بدمینتون و تنیس روی میز در نیمه اول اردیبهشت برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درباره شهرهای محل برگزاری المپیاد بیان کرد: رشته های فوتبال پسران، تنیس روی میز دختران و پسران، ژیمناستیک پسران و فوتسال منطقه غرب در گرگان، فوتبال پسران منطقه شرق و والیبال دختران و پسران در گنبد، تکواندو پسران و بدمینتون دختران در رامیان، تکواندو دختران در آزادشهر، والیبال دختران و پسران منطقه غرب در آق قلا، دوومیدانی دختران و پسران در بندرترکمن برگزار می شود.

طیبی ادامه داد: همچنین کشتی و ژیمناستیک دختران در بندرگز، بسکتبال دختران و پسران منطقه غرب در کردکوی، بسکتبال پسران و دختران منطقه شرق در کلاله، فوتسال دختران منطقه شرق در مینودشت، کاراته دختران در گالیکش، کاراته پسران در فاضل آباد و بدمینتون پسران در علی آباد برگزار خواهد شد.

گفتنی است، بهمن طیبی از محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برای شرکت در مراسم افتتاحیه که ۱۳ اردیبهشت در زمین شماره یک آزادی گرگان برگزار خواهد شد، دعوت کرده است.

منبع:مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار