بعد از گذشت چندین روز از فینال مسابقات جام رمضان شهرستان کردکوی بالاخره رای انضباطی مسابقه فینال این رقابت ها اعلام شد.

رای انضباطی دیدار فینال جام رمضان کردکوی

به گزارش گلستان24 : جام رمضان فوتسال شهرستان کردکوی که سابقه چندین ساله دارد ، امثال نیز همانند سال های گذشته برگزار شد ، در آخرین شب این رقابتها ، تیم های شهدای ولاغوز و شهدای سابق محله در دیدار فینال این رقابت ها به مصاف هم رفتند ، این بازی با حواشی زیادی همراه بود که به دلیل هجوم تماشاگران تیم شهدای ولاغوز به پایان نرسید.

در ابتدای بازی با توجه به نبود یکی از مهره های اصلی تیم شهدای ولاغوز ، تماشاگران منتسب به این تیم ، شروع به پرتاب بطری های آب معدنی به داخل زمین کردند تا شروع بازی با تاخیر زیادی همراه باشد.

تیم شهدای ولاغوز تا دقیقه 4 نیمه دوم ، با نتیجه ، 4 بر 1 از حریف خود پیش بود ، در این دقیقه از بازی در اقدامی عجیب یکی از تماشاگران تیم ولاغوز وارد زمین بازی شد و از جلوی دروازه تیم شدای ولاغوز عبور کرد ، در همین لحظه تیم شهدای سابق محله که سوار بر بازی شده بود ، در موقعیت تک به تک قرار گرفت ، شوت بازیکن این تیم ، پس از برخورد با تماشاگر تیم ولاغوز وارد دروازه تیم شهدای ولاغوز شد.

تماشاگران تیم شهدای سابق محله اعتقاد داشتند که توپ گل شده ولی داور مسابقه طبق قانون گل را مردود اعلام کرد ، تماشاگران تیم سابق محله در جای خود نشسته و در حال اعتراض بودند که ناگهان تماشاگران تیم ولاغوز به سمت مقابل هجوم برده و شروع به زد و خورد با تماشاگران تیم شهدای سابق محله کردند ، اکثر تماشاگران روبرو که طرفدار تیم خاصی نبودند و فقط برای دیدن بازی آمده بودن به سمت درب های خروجی فرار کردند ولی خیلی ها موفق به فرار نشدند و توسط تماشاگران شهدای ولاغوز مورد ضرب و شتم قرار گرفتند تا اینگونه فینال جام رمضان امسال به پایان برسد.

این رفتار تماشاگران تیم شهدای ولاغوز باعث شد تا هیئت فوتبال شهرستان کردکوی با یک رای شجاعانه بازی را سه بر صفر به نفع تیم شهدای سابق محله اعلام کند. البته شنیده های حاکی از این است که مسئولین تیم ولاغوز به رای صادره اعتراض کردند و حتی پای برخی از مسئولینی که اصلیتی ولاغوزی داشته اند نیز به این موضوع باز کرده اند .

photo_2016-07-18_11-53-45

 

ارسال نظر

  • man
    1

    این تیکه از خبر خیلی جالبه :"تماشاگران تیم سابق محله در جای خود نشسته و در حال اعتراض بودند که ناگهان تماشاگران تیم ولاغوز به سمت مقابل هجوم برده و شروع به زد و خورد با تماشاگران تیم شهدای سابق محله کردند"

    من طرفدار هیچ کدوم از دوتا تیم نیستم اما اون شب تو سالن بودم..تماشاگرای سابق محله ریختن تو زمین..سرجاشون نشسته نبودن. :) ممنون :)

    • ناشناس
      0

      والا چیزی منم توی سالن بودم ولی فکر نمیکنم اونجوری که شما تعریف کردین باشه ، حس میکنم شما بیشتر طرفدار تیم ولاغوز باشین

  • ناشناس
    0

    بالاخره یه هیئت فوتبالی اومد که با قاطعیت با برخی از تیم ها برخورد کنه

آخرین اخبار